کد خبر: 1013773
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
تاکید رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در بازدید از شهرستان باخرز بر استفاده ای ظرفیت های سودآور این شهرستان تاکید نمود.

 محمدرضا مس فروش در جلسه با هیات رئیسه اتاق اصناف باخرز اظهارداشت: می توان از فرصت سرمایه‌های خُرد، برای ایجاد کارخانه‌های تبدیلی و  استفاده‌ از ظرفیت معادن باریت این شهرستان استفاده کرد.
وی افزود: کشت و بهره‌برداری از گیاهان دارویی می تواند، سودآوری بسیار بالایی‌ را در منطقه برای تولید کنندگان داشته باشد که باید با برنامه ریزی دقیق به‌ این مهم دست یافت.
مس فروش تصریح کرد: نظارت و کنترل قیمتها یکی از مهمترین مسائلی است که با‌ توجه به شرایط فعلی، باید بیشتر از قبل به آن پرداخته شود که این مهم باید با همکاری اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت و تعزیرات صورت پذیرد.
 وی قیمت مصوب مرغ در استان را  ۱۵۵۰۰ تومان اعلام نمود و گفت: با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.
در این سفر یکروزه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با احمد شافعی، فرماندار باخرز نیز دیدار و گفت و گو نمود.
شافعی در این دیدار اظهارکرد: در حوزه زیرساخت‌ها، بیش از ۹۶ درصد برخورداری در سطح شهرستان داریم که نشان از ظرفیت بالای این شهرستان دارد.
وی افزود: زعفران عمده‌ترین محصول باخرز در بخش کشاورزی است که این شهرستان را در زمره ۳ شهرستان برتر تولیدکننده زعفران در استان قرار داده است.
شافعی گفت: روزانه ۱۳۰ تن شیر در شهرستان تولید می شود که فقط ۳۰ تن از آن در خود باخرز فرآوری شده و ۹۰ تن دیگر به صورت خام از شهرستان  خارج می شود.
فرماندار باخرز افزود: ظرفیت بالای معادن باریت در این شهرستان فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده‌است که می توان با فرآوری باریت و جلوگیری از خام‌فروشی، گام مهمی در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان فراهم کرد.
وی اظهارکرد:با وجود فرصتهای بسیار خوب منطقه باخرز در زمینه‌های مختلف،متاسفانه هنوز معین اقتصادی شهرستان معرفی نشده است‌ که امیدواریم این مهم، به زودی محقق شود.
مهندس مس فروش و هیات همراه از واحدهای تولیدی سنگ مصنوعی متین راد و لبن ظرف شرق(تولیدکننده انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف) و یک معدن باریت شهرستان بازدید نمودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار