کد خبر: 1013720
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس تبیین نقش مردم کردستان در دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: این موضوع موجب جلوگیری از تحریف واقعیت‌های آن دوران خواهد شد.
سرهنگ جمشید آزادی‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه در کردستان اظهار داشت: در حالی یک جنگ نابرابر بر ایران تحمیل شد که ما از کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی محروم بودیم.

وی افزود: در حالیکه همه دشمنان انقلاب برای سرنگونی نظام نوپای ما در قالب رژیم بعث صدام بسیج شده بودند، ملت ایران بدون آموزش‌ و آشنا به فنون نظامی در دفاع از کشور حاضر شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اذعان داشت: کردستان جدای از درگیر در جنگ تحمیلی، با ضدانقلاب و ایادی استکبار جهانی هم مواجه بود به نوعی که بیشترین چالش را برای استان پیش آورده بودند.

آزادی‌پور اذعان داشت: از آنجایی که کردستان هم‌مرز با کشور عراق است، از تجاوز دشمن مصون نماند، در اثبات آن همین بس که بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از جمعیت این استان در راستای دفاع از ایران و نظام اسلامی به شهادت رسیدند. 

وی ادامه داد: مردم کردستان در دفاع مقدس با نثار جان جوانانشان از خاک میهن اسلامی خویش دفاعی کردند که پیشمرگان مسلمان کرد شاهدی مثال‌زدنی بر اثبات این مدعاست آنگاه که دوشادوش دیگر رزمندگان برای دفع دشمن و شیطنت‌های آنها از خود مایه گذاشتند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: در واقع کردستان بیشتر از دیگر مناطق کشور مورد هجمه و نقشه شیطانی دشمنان قرار گرفت.

آزادی‌پور تاکید کرد: باید رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردم کردستان در دفاع مقدس برای قشر جوان و ملت ایران تبیین شود و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای بازگوکردن این رشادت‌هاست.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس تبیین نقش مردم کردستان در دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: این موضوع موجب جلوگیری از تحریف واقعیت‌های آن دوران خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: مردم ما باید بدانند که ضدانقلاب و ایادی آنان در اوایل انقلاب بازدارنده فعالیت‌های عمرانی و سازندگی در کردستان بودند، هرچند اکنون نیز شیطنت‌هایی می‌کنند.

وی در پایان باردیگر بازخوانی نقش مردم کردستان در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و گفت: برای این منظور از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر