کد خبر: 1013582
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه تحریم اقتصادی بدون دلسرد کردن روحیه ملت ایران به جایی نمی‌رسد، اظهار داشت: همه جریان‌های مومن باید جبهه ملّت ایران را در مقابل تحریم‌های دشمن و جریان تحریف متحد کنند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله عباس کعبی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به بیانات رهبر معظّم انقلاب به مناسبت عید سعید قربان گفت: دشمن در کنار تحریم‌های گسترده برای به زانو در آوردن ملّت ایران جنگ ادراکی پیچیده‌ای را شروع کرده و در داخل، جریان نفوذ یا همان جریان غربگرا و لیبرال مسلک با گره زدن حل مشکلات اقتصادی و گشایش اقتصادی به مذاکره و ارتباط با بیگانگان، پازل تحریم اقتصادی دشمن را تکمیل می‌کنند.

به گفته عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، درسی که عید قربان به ما می‌آموزد این است که تسلیم شدن در مقابل خدای تبارک و تعالی سبب تسلیم ناپذیری یک ملّت و امّت می‌شود.

کعبی ادامه داد: انقلاب ما در این ۴۱ سال با رویکرد مقاومت، استحکام داخلی و پیشرفت علمی و نیز تکیه و اعتماد به نصرت خدا و با هدایت امام و رهبری تهدیدها را به فرصت‌های بزرگی تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه جریان تحریف، تلاش می‌کند جا بیاندازد که گشایش اقتصادی و حل مشکلات مردم در گرو مذاکره با آمریکاست،‌ اظهار داشت: این جریان به جای این که ملّت را به ایستادگی در مقابل جنایت‌های تروریسم اقتصادی آمریکا که در کنار تروریسم دولتی و تروریسم فرهنگی تنها به فکر استیصال ملت ایران و فروپاشی چندبعدی جمهوری اسلامی است دعوت کند و به جای اینکه در مقابل دشمن صف‌آرایی کند، با تحریف و تکمیل جنگ ادراکی دشمنان به مثابه سرباز آنان عمل می‌کنند.

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان ادامه داد: جریان تحریف به‌جای اینکه مقامت فعال را به‌عنوان راهبرد شکست تحریم‌ها طراحی بکند، گفتمان تسلیم را در قالب مذاکره برای رفع مشکلات اقتصادی دنبال می‌کنند، در حالی که سیاست‌های تحریم همه جانبه آمریکا با پیشرفت علمی و جهش تولید و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی شکست می‌خورد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه تحریم اقتصادی بدون دلسرد کردن روحیه ملت ایران و چراغ سبز نشان دادن توسط جریان لیبرال داخلی به جایی نمی‌رسد، اظهار داشت: همه جریان‌های مومن و حاضر در صحنه باید همچون دوران دفاع مقدس، جبهه ملّت ایران را در مقابل تحریم‌های دشمن و جریان تحریف متحد و یکپارچه کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار