کد خبر: 1013549
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی و حزبی نیست، گفت: اگر روزی دیدید که ابهت میز من را گرفته است حتما در گوش من بگویید که تو فرزند کسی هستی که دو فرزند شهید دارد و با گاری دستفروشی می‌کند و من برای نوکری آمده‌ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: من در معارفه خود اعلام کردم که برای انتصاب به این کار به بنر و گل نیاز نیست و فقط اگر روزی دیدید که ابهت میز من را گرفته است حتما در گوش من بگویید که تو فرزند کسی هستی که ۲ فرزند شهید دارد و با گاری دستفروشی می‌کند و من برای نوکری آمده‌ام.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان اضافه کرد: نوکر به اینکه من اینکار را می‌کنم و یا نمی‌کنم توجه ندارد بلکه همه کاری که باید ارباب بگوید را انجام دهد که بنا به فرموده مقام عظمای ولایت امام خامنه ای ارباب و ولی نعمت ما مردم هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناحی و حزبی نیست

وی متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناح و حزب برنمی‌تابد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه است چراکه در طول این ۴۰ سال هم همین شکل بود که نمونه آن ۸ دی تبریز و ۹ دی کل کشور در دولت قبلی  و راهپیمایی آبان‌ماه برای محکومیت اغتشاش‌گران در دولت فعلی است.

برگی با تاکید بر اینکه هر کسی به انقلاب معتقد باشد و زیر چتر انقلاب باشد، برای ما با ارزش است، گفت: رهبر معظم انقلاب در طول دو ماه ( آبان ماه و دی ماه) سال گذشته دو بار نام تبریز را مبنی بر اینکه "حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد" و " مردم تبریز را دیدید  که چگونه برای سردار خود عزاداری کردند" را بر زبان  آوردند.

وی اذعان داشت: نماینده ولی‌فقیه در استان هدایت پدرانه ما داشتند و هیچ جا ما را تنها نگذاشتند و حتی در این روزها که کسالت دارند، سه بار  تماس برای برنامه‌های شورا با من داشتند.

برگی با تاکید بر اینکه هیچ مناسبتی در استان بدون ۱۰ هیات اندیشه‌ورزی برگزار نشده است، گفت: شورای امنای محلات در مراسم انقلابی راه انداختیم که متشکل از محلات مختلف با چهره و سلایق متفاوت است به طوریکه در جریان شهید سلیمانی فقط با یک پیامک به این شوراها، همه مردم را برای عزاداری بعد از نماز جمعه دعوت کردیم.

وی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن برف شدید یک معجزه الهی بود، گفت: هوا به قدری سرد بود که نمی‌توانستیم سخرانی را در بیرون از مصلی برگزار کنیم و بلافاصله مسیر را به داخل مصلی هدایت کردیم که شدیدترین انتقادات به من وارد شد که هیچ کسی نمی‌آید ولی به قدری جمعیت زیاد بود که علاوه بر داخل مصلی، مردم در محوطه مصلی ایستادند.

وی به برنامه تغییر برگزاری مناسبت‌های انقلابی اشاره کرد و گفت: یکبار برنامه انقلابی به خاطر پیشنهاد هیات اندیشه‌ورزی در محوطه ارک تبریز برگزار شد تا جاذبه‌های توریستی هم دیده شود ولی طبق قول شهرداری یک میدان در شان تبریز برای این مراسمات برگزار خواهد شد.

برگی بیان داشت: با توجه به شیوع کرونا، اولین یادواره مجازی شهدای ترور در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار کردیم و یا کارگاه‌هایی از قبیل پوستر، مسابقات مجازی و غیره راه‌اندازی شد و به عبارتی به خاطر جلوگیری از تجمع همه مناسبت خود را از راه‌های دیگر و روش‌های مختلف برگزار کردیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: اگر رهبر معظم انقلاب نام تبریز را به خاطر دو اتفاق مهم کشور بر زبان آوردند به خاطر همین انعکاس خبری خبرنگاران است.

وی افزود: تقدس کار خبرنگاری برابر با تقدس منبر یک روحانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر