کد خبر: 1013485
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
معاون ورزش قهرمانی گفت: بودجه بندی فدراسیون ها بر اساس عملکردشان خواهد بود و والیبال شرایط خوبی خواهد داشت.
سرویس ورزشی جوا آنلاین: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال به صورت آنلاین به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان آغاز شد.

مهدی علی نژاد در مجمع فدراسیون والیبال گفت: حضور داورزنی در مجموعه والیباال کشور در ۱۳ سال گذشته بسیار حضور مغتنم و ویژه ای بود. افتخارات والیبال نتیجه زحمات داورزنی و دوستانش است. والیبال ایران به عنوان یکی از چهار فدراسیون برتر کشور شناخته شد و در تمام رده های سنی موفق بوده اند. والیبال ایران در آسیا سال هاست حرف اول را می زند و در دنیا نیز دوشادوش بزرگان جهان حرکت می‌کند.

معان ورزش قهرمانی ادامه داد: تیم ملی والیبال برای دومین بار جواز حضور در المپیک را گرفت. در رده جوانان نیز برای نخستین بار قهرمان جهان شد آن هم به میزبانی بحرین با تمام مسائل سیاسی دو کشور. والیبال باعث شد جوانان ساعت ها پای تلویزیون بنشینند و از ورزش لذت ببرند. پشت هر موفقیتی تفکر و کار گروهی است. باید این کار گروهی را در سایر فدراسیون ها قرار دهیم. داورزنی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی است و جز معدود اعضای هیات رئیسه در فدراسیون های جهانی است. از هر جهتی نگاه می‌کنیم فدراسیون والیبال مجموعه موفق و خوبی است.

وی افزود: والیبال نشان داد غیر از فوتبال سایر رشته‌ها اگر در مارکتینگ با برنامه کار کنند نتیجه آن را خواهند دید. قطعا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایتش را از والبیال ادامه خواهد داد. در سال ۹۹ مبنای بودجه بندی بر اسس عملکرد بود. هر فدرسایونی موفق تر باشد پول بیش تری خواهد گرفت. ارزیابی عملکرد انجام شده است. قطعا فدراسیونی مانند والیبال شرایط بهتری خواهد داشت. کرونا باعث شد وضعیت دنیا متفاوت شود. هنوز به پسا کرونا نرسیده ایم. ورزش آسیب دید. تعویق المپیک همیشه به دلیل جنگ جهانی بوده اما الان به خاطر کرونا به تعویق افتاده است. اکثر فدراسیون های جهانی مانند والیبال رویداد های خود را لغو کردند . باید زندگی با ویروس ا باید یاد یگیریم.

علی نژاد در پایان گفت: برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با همکاری وزارت ورزش و فدراسیون شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که لیگ برگزار شود. خوشحالم در مجمع فدراسیون با برنامه ای مانند والیبال حضور داشتم. افتخار می کنیم که داورزنی با تیمش در فدراسیون حضور دارد و افتخار می کنم راه داروزنی را در وزارت ورزش ادامه می دهم. امیدوارم به گونه ای عمل کنیم تا در المپیک ۲۰۲۰ بهترین عملکرد را داشته باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار