کد خبر: 1013384
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
نماینده مجلس:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات کلان اقتصادی کشور نیازمند اصلاحات اساسی در ساختارها از طریق همکاری نزدیک مجلس و دولت است.

احمد علیرضابیگی  در دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، افزود: در این راستا به شدت نیازمند همکاری های نزدیک دولت و مجلس و تمامی دستگاه های اجرایی از جمله نهادها و سازمان های اقتصادی از جمله صنعت برق هستیم تا روند بهبود رویه ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با قدردانی از تلاش های صنعت گران برق کشور و آذربایجان شرقی، اظهار داشت: مشکلات اساسی کشور به نوع سیاست گذاری‌های کلان باز می‌گردد و ما برای اینکه به اقتصاد واقعی دست یابیم و هزینه‌ها شفاف تر باشد، نیاز به اصلاح اساسی اقتصاد داریم تا از این فاصله‌ طبقاتی که روزانه بیشتر می‌شود، جلوگیری کنیم.

علیرضابیگی، صنعت برق را تجارت و علم بزرگ در عرصه اقتصادجهانی توصیف و اضافه کرد: امیدواریم وضعیت فعلی و مشکلات اقتصادی جامعه استمرار نیابد و با فسادهای کلان اقتصادی در سطح کشور مقابله شود تا مسیر رشد و پیشرفت صنایع مختلف از جمله برق نیز هموارتر  شود.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در این دیدار با بیان اینکه وزارت نیرو با برنامه‌ریزی منسجم در بخش برق موفق شده از ایجاد مشکل برای مردم جلوگیری کند، افزود: اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توزیع برق تبریز برای مدیریت و کاهش خاموشی‌های ناخواسته، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های مختلف در جهت بهبود فرایند خدمت‌رسانی و تامین برق مناطق به ارزش تقریبی 1200 میلیارد ریال به منصه ظهور رسیده است.

کاظمی با بیان اینکه شرکت توزیع برق تبریز با بیش از یک میلیون و 15هزار مشترک، شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر و بخشی از شهرستان بستان‌آباد را پوشش می‌دهد، گفت: 35 درصد مصرف مشترکان برق تبریز در بخش صنعتی، 34 درصد در بخش خانگی و مابقی در بخش‌های کشاورزی، اداری، تجاری و عمومی است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در برق تبریز، 7هزار مشترک سنگین در بخش صنعتی و کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: طی سال‌های اخیر 4 هزار و 600 مشترک صنعتی را هوشمند کرده‌ایم و قادر به کنترل آنلاین مصارف مشترکین سنگین هستیم.

کاظمی نیاز مصرفی برق تبریز را 950 مگاوات اعلام و با بیان اینکه وزارت نیرو در بخش مدیریت مصرف برق برنامه‌ منسجمی دارد، اضافه کرد: با وجود اینکه در ایام پیک بار به سر می‌بریم، شاهد خاموشی و ایجاد مشکل برای شهروندان و مشترکان نبوده‌ایم و این در سایه‌ برنامه‌ریزی منسجم در مدیریت بار شبکه و هماهنگی با صنایع در قالب تفاهمنامه‌های منعقد شده به تعداد چهار هزار و 330 مورد تحقق یافته است.

وی ادامه داد: با وجود مشکلاتی چون شیوع بیماری کرونا، تحریم‌ها، محدودیت‌های شدید اعتباری و میزان مطالبات بسیار بالا از مشترکان، با تلاش همکاران سعی کرده‌ایم کوچک ترین عارضه‌ای به مردم وارد نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر