کد خبر: 1013312
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
فرمانده انتظامی استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در استان مرکزی ۴.۵ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آمار جانباختگان تصادفات رانندگی در استان مرکزی ۴.۵ درصد کاهش یافت.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به وضعیت تصادفات در استان مرکزی اظهار داشت: تمام تلاش پلیس راه و راهور در راستای انتظام بخشی ترافیکی و از سویی کاهش جدی در آمار تلفات جاده‌ای است تا بتوانیم دستورات فرمانده معظم کل قوا و تاکیدات فرمانده ناجا درباره پیشگیری و جلوگیری از تصادفات دلخراش و کشته‌های تصادفات را در استان داشته باشیم.
 
وی افزود: آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در 4 ماهه نخست امسال در استان مرکزی 4.5 درصد با تلاش و برنامه‌های پلیس استان و همراهی مردم کاهش داشت که البته در این بازه زمانی یکصد و شصت و شش نفر در سوانح رانندگی در استان جان باختند.  
 
مفخمی شهرستانی تصریح کرد: کاهش تصادفات از اولویت‌های پلیس در تامین امنیت ترافیکی شهروندان به شمارمی‌رود، بنابراین فرهنگ سازی و قانونمندسازی شهروندان یکی از اقدامات اثر گذار در کاهش تصادفات است.

وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی در 4 ماهه نخست شاهد کاهش 4/5 درصدی کشته شدگان بوده‌ایم و امسال 31 نفر در تصادفات درون شهری و 135 نفر در سوانح رانندگی به وقوع پیوسته در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده اند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش شبانه روزی همه کارکنان، پلیس راهور دستاوردهای مطلوبی در راستای اهداف و اولویت‌های مد نظر داشته است و باید این مهم را ارتقاء دهیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر