کد خبر: 1013268
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه از شایعه پول دادن برای بازی در تیم ملی از عجیبترین خبر در مورد خودش یاد کرد و گفت: دوست دارم با زلاتان ابراهیموویچ و مهدی طارمی همبازی شوم.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سردار آزمون این فصل موفقیت چشمگیری را با تیم زنیت کسب کرد. آزمون علاوه بر رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ روسیه با تیم زنیت با ۱۷ گل، قهرمانی با این تیم در لیگ و جام حذفی روسیه را تجربه کرد.

آزمون بعد از قهرمانی در جام حذفی به ایران و گنبد زادگاه خود بازگشت و در مصاحبه ای، شرایط فصل گذشته و برنامه‌هایش برای سال بعد را تشریح کرد.

آزمون گفت‌: می‌دانستم شهر ما (گنبد) به خاطر کرونا وضعیت خیلی قرمزی دارد و سعی کردم از خانه بیرون نروم. اینجا وضعیت از قرمز هم گذشته است. در روسیه باشگاه ما حرفه‌ای است و الگویی برای باشگاه‌های دیگر بود و باید پروتکل‌ها را رعایت می‌کردیم. البته این وضعیت برای بازیکنان خارجی و دور از خانه خیلی سخت بود.

وی درباره شکستن پروتکل‌های بهداشتی در روسیه و جریمه شدنش تصریح کرد: یک بار اشتباه کردم و رفتم رستوران. فکر کردم دولت روسیه اعلام کرده قرنطینه باز شده، ولی نمی‌دانستم و رفتم غذا خوردم. این یک تجربه خیلی خوب شد. از باشگاه عذرخواهی کردم و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.

مهاجم تیم ملی درباره تجربه هشت ساله حضورش در لیگ روسیه و احتمال بازگشت به لیگ ایران، اظهار کرد: با تمام احترامی که برای لیگ ایران قائل هستم باید بگویم دوست دارم در اروپا و لیگ‌های معتبر بازی و چالش جدیدی تجربه کنم.



آزمون در واکنش به سئوالی مبنی بر عجیب‌ترین شایعه‌ای که درباره خودش شنیده است، تاکید کرد: من حرف‌های زیادی شنیده‌ام. ولی اینکه شنیدم با پول به تیم ملی رفته ام خنده دارترین و عجیب‌ترینشان بود. می‌دانم که این‌ها هم برگرفته از هواداران یک تیم است!

وی با اشاره به زوج سازی خوبش در تیم زنیت با آرتم زوبا و کسب عنوان آقای گلی در کنار این بازیکن یادآور شد: اول به موفقیت تیم فکر می‌کردیم. وقتی هم تیم قهرمان شد برای آقای گلی تلاش می‌کردیم. اولویتمان قهرمانی در لیگ روسیه و جام حذفی بود. آرتم بازیکن خیلی خوبی است و خیلی به من کمک کرد. او یکی از بهترین مهاجمان روسیه است.

آزمون درباره پاس گل خود به زوبا در شرایطی که خودش هم می‌توانست گلزنی کند و به تنهایی آقای گل روسیه شود، گفت: خیلی‌ها گفتند به خاطر اینکه آرتم دوست خوبم بود به او پاس دادم، ولی هر بازیکن دیگری هم بود این کار را می‌کردم. از موقعی که اکبر محمدی مربی ام بود و حتی قبل از آن، به عنوان یک مهاجم، خودخواه نبودن را هم به ما یاد داده اند.

وی در ادامه از بالا رفتن قابلیت‌هایش در صورت بازی در کنار یک مهاجم دیگر صحبت کرد و گفت: دقیقاً همینطور است. من در تیم ملی با تمام احترامی که برای مربیان قبلی قائلم، تک مهاجم بودم. همیشه دوست داشتم دو مهاجم بازی کنم. خیلی دوست دارم در تیم ملی هم با دو مهاجم بازی کنیم. نظر سرمربی هرچه باشد برایم قابل احترام است. اگر یک نفر به مهاجم کمک کند بهتر است. بازی‌هایی که قبلاً برای مرحله مقدماتی با تیم ملی انجام دادیم سخت بود.

مهاجم تیم ملی ایران با اشاره به عملکرد مهدی طارمی در تیم ریوآوه و پنالتی‌های زیادی که این بازیکن برای تیمش در پرتغال گرفت، اظهار کرد: مدافعان پرتغال در اینستاگرام پیغام می‌دادند به یار خوبت در تیم ملی بگو اینقدر پنالتی نگیر! طارمی در هر بازی پنالتی می‌گرفت. من خودم خیلی کم پنالتی گرفته ام. پنالتی گرفتن یکی از کار‌های سخت است و هوش و زیرکی زیادی می‌خواهد.

آزمون سپس به شوخی گفت: VAR (تکنولوژی کمک داور ویدئویی) هم از دست مهدی خسته شده است. VAR از بس که مهدی را دیده خودش می‌نویسد پنالتی!

وی در خصوص هولیگان‌های فوتبال روسیه، گفت: من ندیده ام. فرهنگ تماشاگران روسیه خوب است. درست است شعار‌هایی می‌دهند، ولی من چیزی درباره هولیگان‌ها ندیده ام.

مهاجم تیم ملی ایران در ادامه تصریح کرد: دوست دارم با مهدی (طارمی) در یک تیم بازی کنم. بهترین زوج دوران فوتبالی من مهدی بوده است. خیلی دوست دارم با هم در یک تیم بازی کنیم، چون همدیگر را خوب درک می‌کنیم.

آزمون درباره وضعیتش برای فصل آینده و اینکه به کدام تیم خواهد رفت، خاطرنشان کرد: وقتی صد درصد نشده است چیزی نمی‌توان گفت. باشگاه هر موقع با من صحبت کرد و قطعی شد آن وقت می‌توانم حرف بزنم. هیچ صحبتی با من نشده است و نمی‌توانم چیزی بگویم. فعلاً با تیم زنیت قرارداد دارم و عاشق این تیم هستم.

وی که با برنامه «فوتبال ۱۲۰» و به صورت همزمان با مهدی طارمی گفتگو می‌کرد، در پاسخ به این سئوال که آیا امکان بازی با زلاتان ابراهیموویچ (انتقال به تیم آث میلان) وجود دارد؟ گفت: چه کسی هست که دوست نداشته باشد با زلاتان بازی کند؟



به گزارش خبرنگار مهر، در این زمان مهدی گفت: من نمی‌خواهم. اگر زلاتان بازی کند ما باید برویم روی نیمکت!

آزمون در ادامه گفت: نه؛ من می‌روم و می‌جنگم. می‌جنگم و مزدم را می‌گیرم.

مهاجم تیم زنیت در پاسخ به سئوالی مبنی بر علت ناکامی زنیت در لیگ قهرمانان اروپا، اظهار کرد: تا بازی بنفیکا شانس خوبی داشتیم و تیم دوم گروه بودیم. وقتی نتیجه بازی لایپزیش را بین دو نیمه در رختکن اعلام کردند به ضررمان شد. در نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم، ولی دقیقه ۴۹ گل خوردیم، من گل به خودی زدم و اخراجی دادیم. نفهمیدیم چه شد. همه چیز بین دو نیمه رخ داد. اگر تمرکزمان را در زمین می‌گذاشتیم می‌توانستیم صعود کنیم. شانس خیلی خوبی داشتیم.

آزمون درباره الگو‌های دوران کودکی اش در فوتبال، یادآور شد: الگوی داخلی من علی دایی و خارجی ام زلاتان ابراهیموویچ بود. من پوستر علی دایی و رونالدوی برزیلی را در اتاقم داشتم.

مهاجم تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم کشورمان برای صعود به جام جهانی هم گفت: صد درصد کار سختی داریم. فدراسیون باید همه را متحد کند. در زمان مربی قبلی (ویلموتس) ما یک تیم نبودیم و به مشکل خوردیم، ولی با اسکوچیچ همه چیز رفع می‌شود. اسکوچیچ روحیات بازیکنان ایرانی را می‌شناسد. کمک می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و مردم را شاد کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار