کد خبر: 1013234
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:
محمدرضا ناظم زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تاکنون موردی از ابتلای به کرونا در میان دانش آموزان هنرستانی در اصفهان به واسطه حضور در کارگاه های عملی نداشته ایم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان ثبت نام دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم به صورت مجازی انجام می‌شود و تنها در مقطع دهم که پایه ورودی است ثبت نام به صورت حضوری و ضمن نوبت بندی با رعایت دقیق فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان افزود: برگزاری کارگاه‌های عملی دانش آموزان هنرستانی به صورت مجازی امکان پذیر نیست و بر این اساس با نظارت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد؛ هیچ گونه گزارشی از ابتلای این دانش آموزان و همکاران فرهنگی به بیماری کرونا ارائه نشده است.

ناظم زاده تصمیم گیری اعم از دورکاری همکاران فرهنگی در شهرستانهای قرمز استان اصفهان را به ستاد استانی مقابله با کرونا مربوط دانست و گفت: همکاران فرهنگی با بیماران زمینه‌ای می‌توانند به صورت دورکاری نسبت به آموزش اقدام کنند.

معاون متوسطه آموزش و پرورش اصفهان به شعار سال تحصیلی جدید هم گریزی زد و گفت: شیوع بیماری کرونا، آغاز سال تحصیلی جدید را تحت الشعاع قرار داده است و انتخاب شعار سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ تحت عنوان «تبسم مهر» می‌تواند تداعی لبخند بر مشکلات شود.

وی اظهار داشت:  شعارامسال «تبسم مهر» سرنامی از ابتدای واژه‌های «توسعه و تعالی سازمانی»، «برنامه محوری»، «سلامت اجتماعی»، «مهارت آموزی»، «مشارکت همگانی»، «هدایت و راهوری آموزش‌های مجازی» و «رشد و بالندگی» است که به عنوان شعار سال تحصیلی جدید توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان انتخاب شده است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار