کد خبر: 1013137
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعطیلی مدارس، شبکه آموزش سیما با برگزاری کلاس‌های مختلف، موفق به کسب رتبه سوم در جذب نوجوانان شد و این نشان از موفقیت این شبکه در پیشبرد اهداف خود در راستای شعار «مردم- آموزش- مهارت» دارد.
حانيه‌السادات آجوداني
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: با توجه به تنوع روزافزون نیاز‌های جامعه در تمامی عرصه‌ها، از فرهنگ عمومی گرفته تا دانش‌های جدید و آمیختگی بیش از پیش زندگی و حیات فرهنگی و اجتماعی با مظاهر علوم و فناوری که آموزش را به امری مستمر و پویا و بخشی جدایی ناپذیر از زندگی اجتماعی تبدیل کرده است، شبکه آموزش سیما در سال ١٣٨١ با هدف تهیه، تولید، پخش و توزیع برنامه‌های آموزشی و کمک آموزشی به منظور گسترش و پشتیبانی آگاهی‌های فرهنگی، علمی و مهارتی تمامی اقشار جامعه تأسیس شد. این شبکه در ادوار مختلف به نیاز‌های آموزشی نوجوانان پرداخته و با تولید برنامه‌هایی همچون «کارنامه۲۰»، «فرصت برابر»، «مسیر برتر»، و... سعی در آماده‌سازی نوجوانان برای شرکت در کنکور و برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های آنان داشته است، به طوری که همزمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعطیلی مدارس، شبکه آموزش سیما با برگزاری کلاس‌های مختلف در «مدرسه تلویزیونی ایران» و استفاده از معلمان خبره، توانسته است به نیاز‌های دانش‌آموزان و نوجوانان در اقشار مختلف پاسخ دهد و در نبود کلاس‌های حضوری کنکور و همچنین عدم دسترسی تمامی نوجوانان به این کلاس‌ها و حتی شبکه‌های مجازی و اینترنت، آموزش را برای همه از طریق رسانه ملی برابر کند و گامی موفق به سوی آموزش از راه دور بردارد. تا جایی که با اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما، شبکه آموزش موفق به کسب رتبه سوم در جذب نوجوانان شده است و این نشان از موفقیت این شبکه در پیشبرد اهداف خود در راستای شعار «مردم- آموزش- مهارت» دارد.

شبکه آموزش با فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای همه استعداد‌های کشورمان فضایی ایجاد کرده است تا هیچ دانش‌آموزی در حسرت آموزش‌های لازم نماند و با کمترین هزینه همه جا و همه وقت به آنچه برای رشد و پیشرفت تحصیلی و مهارت آموزی فردی نیازمند است دسترسی داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار