کد خبر: 1013093
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
سرمربی تیم ملی جوانان در نخستین تمرین تیمش گفت که برای شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت تیمش، علاقه‌مند است این تیم به طور مرتب در تمرین و مسابقه باشد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: پرویز مظلومی، سرمربی تیم ملی جوانان در نخستین جلسه تمرین تیم ملی جوانان، گفت: تمرینات ما از امروز و بعد از انجام تست کرونا و سلامتی همه عوامل تیم شروع شد. خوشبختانه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

او درباره وضعیت بازیکنان در شروع تمرینات اظهار کرد: بازیکنان نهایت تلاش خود را در تمرین صبح و ظهر انجام می‌دهند. این اردو به مدت ۱۳ روز در جریان است است و بعد از استراحتی کوتاه اردوی بعدی شروع خواهد شد.

سرمربی تیم ملی جوانان با تشکر از باشگاه‌های مختلف برای همکاری با تیم ملی خاطرنشان کرد: در این اردو سه بازیکن از باشگاه‌های ملوان و ذوب آهن را در اختیار نداریم که به علت فشردگی مسابقات و نیازمندی باشگاه دیرتر به ما ملحق می‌شوند. ما هم نهایت همکاری با با باشگاه داریم و شرایطشان را درک می‌کنیم.

مظلومی با اشاره به محدودیت زمانی برای آماده سازی تیمش با وجود شیوع کرونا، گفت: زمان اندکی تا مهرماه، موعد برگزاری مسابقات نهایی آسیا وقت داریم و با وجود کرونا باید بازی‌های تدارکاتی را برگزار کنیم تا به شناخت لازم از تیم برسیم. دوست دارم تیم به طور مرتب در بازی‌های تدارکاتی بازی کند و نقاط قوت و ضعف این تیم را بشناسم. فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را داشته و و ان‌شاءالله اردوی خوبی را خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان با اشاره به استعدادیابی در مراحل بعدی اردوی تیم ملی گفت: فعلا از بازیکنان سابق و حاضر در مرحله مقدماتی استفاده می‌کنیم و اگر کسی توانمندی حضور در این جمع را داشته باشد، به ما اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی جوانان از اواخر مهر تا اواسط آبان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان شرکت می‌کند که چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی، مجوز حضور در جام جهانی ۲۰۲۱ را به دست می‌آورند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار