کد خبر: 1013024
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: همچنان ۹۰۰ هزار نفر در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مهدی نعمتی افزود: طبق آخرین آمار‌ها دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت ۳۰ درصد از سهام خود را به فروش رساندند.

وی اظهارداشت: بطورکلی تا هفته گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سهام خود را فروخته، تسویه و ۹۰۰ هزار نفر همچنان در فرآیند فروش سهام عدالت خود قرار دارند.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: از سه هفته گذشته برنامه‌هایی را سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده گذاری و کانون کارگزاران طراحی کردند مبنی بر اینکه بانک‌ها و شرکت‌های کارگزاری بتوانند به سئوالات سهامدارانی که سهام خود را فروخته اند، پاسخ مناسبی دهند.

وی افزود: قرار بود در فاز اول از روز ۳۰ تیر ماه بانک‌ها و کارگزاری‌ها دسترسی‌های لازم برای پاسخگویی به مردم را داشته باشند.

نعمتی بیان داشت: وقتی فرآیند آغاز شد برخی از کارگزاری‌ها درخواستی داشتند مبنی بر اینکه به آن‌ها فرصت یک هفته‌ای داده شود تا بتوانند زیر ساخت‌ها و منابع انسانی لازم را برای پاسخگویی با توجه به حجم زیادی از تقاضا‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: در طول یک هفته گذشته رایزنی‌ها و جلسات مختلفی در سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شد و مقرر شد از امروز و تا قبل از اینکه فاز دوم ۳۰ درصد آزاد سازی سهام عدالت آغاز شود، کارگزاران بتوانند دسترسی‌های لازم را برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت انجام دهند.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار