کد خبر: 1012976
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل برق تبریز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با برنامه‌ریزی و ارتقای سیستم‌های هوشمند و با وجود دمای بالای هوا و افزایش مصرف، تاکنون خاموشی بابرنامه در تبریز نداشته‌ایم.

عادل کاظمی  در دیدار با حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای برنامه‌ریزی و اجرای طرح های مختلف در جهت بهبود فرایند خدمت‌رسانی و تامین برق مناطق ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق تبریز جزو یکی از بزرگترین شرکت‌های توزیع برق از نظر تعداد مشترک در کشور است، گفت: این شرکت با بیش از یک میلیون و ۱۵هزار مشترک، شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر و بخشی از شهرستان بستان‌آباد را پوشش می‌دهد.

کاظمی با اشاره به اینکه ‌اکنون در برق تبریز، بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه‌ فشار متوسط و ضعیف و هفت هزار پست برق وجود دارد، ادامه داد: در سال‌های اخیر، ۴۶۰۰ مشترک صنعتی را هوشمند کرده‌ایم و قادر به کنترل آنلاین مصارف مشترکان سنگین هستیم.

وی همچنین به برخی مشکلات و چالش‌های اخیر شرکت توزیع نیروی برق تبریز اشاره کرد و افزود: مهمترین چالش‌های شرکت، معوقات برق مصرفی، شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر عملیات اجرایی، محدودیت‌های نقدینگی و ایجاد مشکلات در تامین خدمات و تجهیزات، مسایل مربوط به برق‌های غیردایم و مشکلات برق‌های غیرقانونی، مشکلات ناشی از تحریم‌ها و نوسانات شدید قیمت‌ها در بازار است.

نماینده‌ مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه دفتر نمایندگان مجلس، خانه‌ ملت و دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با توجه به سابقه‌ حضور در مجلس و دولت، امیدواریم با تعامل فی‌مابین گامی مهم در کاهش مشکلات مردم و دستگاه‌های ‌خدمت‌رسان برداریم.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، اظهار کرد: در دیدارهای آینده برنامه‌ای برای بازدید از شبکه‌های برق و تاسیسات در حال اجرا ترتیب داده شود تا بیشتر در جریان مسایل و مشکلات شرکت برق تبریز قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر