کد خبر: 1012961
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک:
سرهنگ "جواد افشاري" گفت: سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران پلیس و آتش نشانی باعث شد، راننده کامیون آکسور که خودرو و محموله آن آتش گرفته بودند از مرگ حتمی نجات پیدا کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، فرمانده انتظامي شهرستان "خوروبيابانک" ، در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت 12 و 13 دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه آتش گرفتن یک کامیون در محور "خور" از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگامی که به محل اعزام شدند مشاهده کردند یک کامیون حامل بار پنبه، حین حرکت به علت نامعلومي آتش گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران گشت انتظامی بلافاصله با آتش نشانی تماس و موضوع را اعلام کردند اظهار داشت: نسبت به مسدود کردن مسیر و پیشگیری از سرایت آتش به دیگر خودروها اقدام شد و با تلاش و همکاری ماموران آتش نشانی حریق مهار شد.

سرهنگ افشاری تصریح کرد: اعلام به موقع پلیس ، پیشگیری از سرایت آتش و عملیات ماموران فداکار آتش نشانی باعث شد حریق مهار و این راننده از مرگ نجات پیدا کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک ضمن ابراز خرسندی از این موضوع که بار دیگر ماموران فداکار پلیس و آتش نشانی فرشته نجات یک انسان شدند توصیه کرد: به منظور پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث اقدام هاي پيشگيرانه از آتش سوزي خودرو را انجام دهید، معاينات فني وسايل نقليه به صورت دوره هاي صورت گرفته و مرتب مورد بررسي قرار گيرد ، قبل از حركت، راننده نسبت به كنترل مخزن، پمپ، لوله هاي سوخت، فيوزهاي برق و.... اقدام کند ، از ذخيره و حمل مواد سوختي و آتش زا در داخل خودرو جلوگيري شود.

سرهنگ جواد افشاری افزود: همچنین وضعيت سيستم برقي خودرو توسط دستگاه عيب ياب (دياگ) كنترل و وسايل نقليه مجهز به تجهيزات ايمني مانندكپسول اطفاء حريق، جعبه كمك هاي اوليه، چكش شكستن شيشه براي خروج اضطراري، كليد يا دكمه بازشدن درب ها در حالت اضطراري را بهمراه داشته باشید و از سالم بودن آنها اطمینان داشته باشید و در صورت وقوع اینگونه حوادث حتما با پلیس و آتش نشانی تماس و موضوع را اعلام کنید

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر