کد خبر: 1012790
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
تداوم اعتراضات پشت اقامتگاه نخست‌وزیر
هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی با برپایی تجمع اعتراض‌آمیز در قدس به خصوص در نزدیکی اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، کناره‌گیری وی را خواستار شدند. وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی هشدار داد به احتمال زیاد اعتراضات علیه نخست‌وزیر این کشور به خونریزی ختم شود.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری فرانسه، هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی با تجمع در برابر محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر کابینه رژیم اشغالگر قدس، اعتراض خود را به نحوه مدیریت کرونا اعلام کردند و کناره‌گیری نخست‌وزیر از مقام خود را خواستار شدند.

معترضان با در دست داشتن دست‌نوشته و پارچه‌نوشته‌های مختلف و سر دادن شعار، نخست‌وزیر را به فساد و بی کفایتی و قانون‌شکنی متهم کردند.

نتانیاهو در خصوص سه پرونده به جرایمی از جمله دریافت رشوه متهم است و با از سر گرفته شدن روند رسیدگی به پرونده‌های فساد وی بعد از وقفه‌ای دوماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسه سوم دادگاه او روز ششم دسامبر (۱۶ آذر) برگزار خواهد شد. در همین حال «امیر اوهانا» وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی هشدار داد ممکن است اعتراضات ضد دولتی اخیر در سرزمین‌های اشغالی به خونریزی ختم شود.

به نوشته پایگاه «میدل ایست مانیتور»، اوهانا درباره اعتراضات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «این‌طور احساس می‌شود که به احتمال زیاد این اعتراضات به خونریزی ختم شود.»

وزیر امنیت عمومی ژریم صهیونیستی با اشاره به اینکه این اعتراضات بخشی از موج «فتنه‌انگیزی» علیه نتانیاهو است، گفت: «واقعاً بابت این فضای مملو از نفرت نگران هستم.»

شامگاه پنج شنبه نیز حداقل ۵۵ نفر از معترضانی که با تجمع مقابل اقامتگاه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار استعفای او شده بودند، از سوی پلیس بازداشت شدند.

میخائیل شیمش، خبرنگار کانال ۱۱ تلویزیون با استناد به گفت‌وگوی تلفنی بین فرمانده لشکر قدس و وزیر امنیت داخلی در حساب کاربری شبکه عبری زبان مکان در توئیتر نوشت پلیس «پایتخت» (قدس) می‌کوشد از حجم معترضان مقابل منزل نخست‌وزیر اسرائیل بکاهد از این رو آن‌ها را به علت نداشتن ماسک جریمه می‌کند.

بر اساس برخی گزارش‌ها در پی تشدید ناآرامی‌ها دستگاه امنیت عمومی اسرائیل (شاباک) حراست از نخست‌وزیر و اعضای خانواد‌ه‌اش را افزایش داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار