کد خبر: 1012673
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با نمایندگان مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن دیدار کرد و در این دیدار نمایندگان برای تمامل و همکاری با میراث فرهنگی اعلام آمادگی کردند.
ابوالفضل مکرمی‌فر مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهارکرد: در این نشست پیشنهادهای نمایندگان در حوزه انتخابیه شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب و داورزن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تفاهماتی برای هماهنگی فی مابین در خصوص مرتفع نمودن آن‌ها صورت گرفت.
وی افزود: بهروز محبی‌نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه  و علی‌اصغر عنابستانی، عضو  کمیسیون اجتماعی و نمایندگان مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در مجلس شورای اسلامی در این دیدار حضور داشتند.
در این نشست علی اصغر عنابستانی ، عضو  کمیسیون اجتماعی بر سرمایه گداری بخش خصوصی و اشتعال روستایی در حوزه صنایع دستی تاکید کرد.
 بهروز محبی‌نجم‌آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز مساعدتهای لازم با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در کمیته برنامه و بودجه را اعلام کرد.
در این نشست مکرمی‌فر گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این اداره کل در شهرستان های حوزه انتخابیه این نمایندگان ارائه کرد و نمایندگان نیز از عملکرد این اداره کل در این شهرستان‌ها ابراز رضایت کرده و برای همکاری اعلام آمادگی کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار