کد خبر: 1012632
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد؛
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از امشب با استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بولوار فرودگاه از هرگونه اتراق ممانعت به عمل خواهد آمد.

مهدی یعقوبی با اشاره به تاکید ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر اجرای محدودیت ها برای هرگونه اتراق، تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بولوار فرودگاه برای جلوگیری از هرگونه اتراق، تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در ۱۲ بوستان بزرگ شهر برای آموزش چهره به چهره مباحث جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ نفر نیروی داوطلب آتش نشان مستققر شده است.
وی افزود: روزانه ۲۲۰ کارگر خدمات شهری و ۳۰ خودرو به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پرتردد سطح شهر می پردازند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه کار گندزدایی مراکز سرپوشیده توسط ۱۳ اکیپ ویژه انجام می شود، بیان کرد: معابر و مکان های حساس با اولویت نقاط پرتردد مانند بیمارستان ها، مراکز خرید و ... دو نوبت در روز ضدعفونی می شوند.
یعقوبی با اشاره به اینکه انجام هرگونه محدودیت در سطح شهر به جهت حفظ سلامت شهروندان است، تاکید کرد: علاوه بر اینکه تمامی وسایل بازی در بوستان ها محصور شده، اقدامات فرهنگی و اجتماعی از شب گذشته در کوه پارک تعطیل شده است به همین منظور از شهروندان تقاضا داریم از حضور در نقاط شلوغ و پرتردد جدا خودداری کنند.
گفتنی است که خودروهای حمل پسماند در طول روز چندین نوبت گندزدایی و ضدعفونی می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار