کد خبر: 1012607
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
راه اندازی مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور در اصفهان:
حمید رضا کشفی در بازدید از تاسیسات آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: اولین مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور به منظور خدمت رسانی به مردم و امدادرسانی مطلوب به آسیب دیدگان از حوادث غیر مترقبه در اقصی نقاط کشور، در استان اصفهان تشکیل شد.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان کرد: در 10 سال گذشته ارائه خدمات شرکت آبفا استان اصفهان به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گرفته و این امر یکی از عوامل موثر در انتخاب اصفهان به عنوان اولین مرکز مدیریت بحران صنعت آبفا کشور بوده است. مرکز مدیریت بحران صنعت آبفای کشور مجهز به بهترین تجهیزات است و در حال حاضر دارای بزرگترین دیزل ژنراتور سیار کشور می باشد. همچنین مقرر شده است بهترین تجهیزات روز دنیا از محل کمک های بین المللی که حدود  3 میلیون یورو است تامین گردد.

 وی افزود: در حال حاضر 99 درصد جمعیت شهری کشور تحت پوشش آب شرب و بهداشت سالم و بهداشتی هستند در حالیکه این شاخص در دنیا به 85 درصد می رسد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور فرایند یکپارچه سازی آبفای شهری و روستایی در استان اصفهان را بسیار مطلوب برشمرد و عنوان کرد: این فرایند در اصفهان از لحاظ علمی، فنی و ساختاری به بهترین شکل ممکن اجرا شده است و در این زمینه استان اصفهان می تواند مانند همیشه الگوی مناسبی برای دیگر شرکت ها در کشور باشد.

کشفی با بیان اینکه افزایش هزینه و نیز شیوع ویروس کرونا خدمات رسانی پایدار به مشترکین را با چالش هایی مواجه کرده است خاطرنشان ساخت: در چند ماه اخیر با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور رخ داد، شاهد  افزایش هزینه ها بودیم که این امر توسعه خدمات آبفا را با چالش هایی مواجه نمود. این در حالیست که با شیوع ویروس کرونا مردم خواستار تامین خدمات پایدار به منظور غلبه بر این ویروس هستند .

وی تامین پایدار خدمات به مردم را ضروری برشمرد و خاطرنشان ساخت: روز به روز سطح انتظار مردم از حاکمیت به منظور رفع نیازهایشان بیشتر می شود، بنابراین باید مسئولین امر در صنعت آبفا نهایت تلاش خود را در راستای تامین پایدار خدمات به مردم در دستور کار قرار دهند.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه شرکت آبفا اصفهان در دهه اخیر با توجه اجرای طرح های توسعه ای که  منجر به ارتقا و گسترش خدمات به مردم گردید، به مشروعیت خاصی در این صنعت دست یافته تصریح کرد: شرکت آبفا اصفهان باید با تلاش شبانه روزی و ایجاد طرح های خلاقانه در ارائه خدمات پایدار به مردم، در حفظ جایگاه مطلوب خود در صنعت آبفای کشور کوشا باشد.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای خط 1400 میلیمتری از شیرخانه نجف آباد به مرکز کنترل و توزیع آب اصفهان گفت: در سال جاری در کمتر از 47 روز، هفت کیلومتر از این پروژه که به طول 12.5 کیلومتر است، اجرایی شد و قطعا با تامین اعتبارات لازم در کمترین زمان ممکن مابقی این طرح عملیاتی می شود.

هاشم امینی با اشاره به فرایند یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی در استان اصفهان تصریح کرد: با یکپارچه سازی از بسیاری از موازی کاری ها در راستای خدمات رسانی به مردم جلوگیری به عمل می آید و در سال جاری  طرح تامین پایدار آب شرب  118 روستا که در مجاورت شهرها قرار داشتند عملیاتی شد.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا استان اصفهان گفت: در سال های اخیر این شرکت نه تنها برای مهار چالش کم آبی پروژه های مختلفی را اجرا نموده بلکه به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه ، بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب شهر اصفهان را  عملیاتی کرده است و برای تداوم اجرای این پروژه، به مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیاز است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار