کد خبر: 1012568
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
کرونا هر قدر هم معایب داشت، اما برای ورزش ایران یک حُسن هم داشت و تعویق یک‌ساله المپیک فرصتی شد تا چند قهرمان کشورمان که به دلیل مصدومیت حضورشان در مسابقات امسال توکیو در تردید بود، این فرصت را داشته باشند که با توجه به تعویق المپیک تا سال آینده، با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند.
مانی سعیدی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: سهراب مرادی، علیرضا کریمی، حسن یزدانی و حمیده عباسعلی از جمله قهرمانانی هستند که تعویق المپیک توکیو به دلیل کرونا بهترین خبر ممکن برای آن‌ها بود، به خصوص که اگر قرار بود المپیک امسال برگزار شود، مشخص نبود با توجه به مصدومیت‌هایی که با آن درگیر هستند چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها در المپیک توکیو بود.

سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری المپیک در حالی این روز‌ها برای حضور قدرتمندانه‌تر در رقابت‌های توکیو سال آینده و تکرار مدال ریو امیدوارتر شده که به دلیل عمل جراحی از ناحیه شانه و از دست دادن برخی رقابت‌های کسب سهمیه، حتی شانس کمی برای حضور در المپیک داشت. حالا با عقب افتادن المپیک، سهراب این شانس را دارد تا برای حضور در توکیو در سال آینده دورخیز کند.

حسن یزدانی و علیرضا کریمی دو کشتی‌گیر کشورمان هم با توجه به مصدومیت‌هایی که از ناحیه زانو داشتند، با توجه به عمل جراحی‌ای که انجام دادند، تعویق المپیک به نفع‌شان شد و آن‌ها توانستند با خیال راحت دوران نقاهت را پشت سر بگذارند و با داشتن فرصت کافی برای درخشش در توکیو خودشان را آماده کنند، به خصوص که یزدانی طلای دوباره المپیک را می‌خواهد و کریمی هم اولین مدال المپیکی‌اش را. حمیده عباسعلی ملی‌پوش المپیکی کاراته کشورمان هم پس از کسب سهمیه در اسفند گذشته دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و احتمال می‌رفت المپیک را از دست بدهد، با این حال بانوی المپیکی کشورمان خوش‌شانس بود که المپیک عقب افتاد تا او مسابقات توکیو را از دست ندهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار