کد خبر: 1012473
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس خبرداد
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس از تشدید برخورد با مراکز تفکیک زباله غیر مجاز در این شهر خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم تا در راستای همکاری در جلوگیری از پدیده زباله گردی، در تفکیک زباله از مبدا همکاری داشته باشند.

حشمت الله عزیزی با اشاره به وجود حدود یکصد مرکز تفکیک ضایعات در فردیس، از تشدید طرح برخورد با عوامل غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و ضایعات در این شهر خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه با رشد روز افزون این مراکز هیچگونه برخوردی نشده و این مهم باعث افزایش این مراکز شده است.

وی در ادامه افزود: شهرداری فردیس سال گذشته با بکارگیری پیمانکار مجری طرح و اخذ دستورات قضایی از دادستان وقت اقدام به پلمپ بیش از ۵۰ مورد از این مراکز کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت توجه به موضوع تفکیک زباله از مبدا از سوی شهروندان، بیان کرد: اینکه شهروندان زباله های قابل بازیافت مصرفی خود را به سطل زباله می اندازند نیز عاملی بر افزایش پدیده زباله گردی است که همین موضوع بر نازیبایی چهره شهر می افزاید.

وی بیان کرد: با حمایت همه جانبه مردم و مسئولان میتوان در کاهش و کنترل این مراکز که بعضا محلی برای بکار گیری کودکان کار وبهره گیری از مردان وزنان معتاد و انواع معضلات اجتماعی دیگر هستند اقدامات موثری انجام گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار