کد خبر: 1012469
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خبرداد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، گفت: طی رایزنی‌های انجام شده با شهرداری فضاهای سبز و سرباز برای برگزاری مراسم به هیأت‌ها واگذار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم ماه محرم سخت است، اما با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانیم از سد این سختی ها بگذریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، با اشاره به اینکه حدود 4 هزار هیأت در استان البرز فعالیت می‌کنند، ادامه داد: هیأت‌های شاخص استان البرز تشکلی را با هدف ساماندهی اقدامات و تأثیرگذاری حداکثری در سطح جامعه راه اندازی شده است.

این مقام مسؤول ضمن انتقاد از توجه مسؤولان استان به دستگاه فرهنگی، یادآور شد: مسؤولین باید بدانند که دستگاه سیدالشهدا در تحول فرهنگی، رشد و ارتقای سطح فرهنگ جامعه موثر است اما متاسفانه در حال حاضر مورد کم لطفی قرار گرفته توجهی به ظرفیت‌های موجود نمی‌شود.

ولایی برحق تصریح کرد: دشمن با عوامل خود و تمام قوا در برنامه‌های ما را رصد می‌کند و نباد بهانه ای دست معاندین و دشمنان دهیم، در این میان باید مراسمات عزاداری با شکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با شیوع کرونا می‌توانیم مراسمات را در فضای باز برگزار کنیم، تصریح کرد: طی تعاملاتی که با شهرداری انجام شده قرار شد تا فضاهای سبز را در اختیار هیأت جهت برگزاری مراسم قرار دهند تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های شهرداری‌ها برای جانمایی هیأت استفاده کنیم.

این مقام مسؤول همچنین از پیگیری روند صدور مجوزهای ایستگاه صلواتی خبر داد و یادآور شد: پذیرایی از عزاداران حسینی تنها با دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظروف یکبار مصرف ممکن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار