کد خبر: 1012457
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
پدر شهیدان عباسعلی و علی دهنوی از استان خراسان رضوی، پس از سال ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

مرحوم غلامرضا دهنوی پدر شهیدان والامقام عباسعلی و علی دهنوی در سن 89 سالگی به علت بیماری قلبی و کهولت سن شنبه بامداد چهارم مرداد در بیمارستان 22 بهمن نیشابور دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکیر این تندیس صبر و استقامت پس از ادای احترام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان نیشابور در جوار مزار شهیدانش در بهشت فضل روستای دهنو خالصه به خاک سپرده می شود.
حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی درگذشت این پدر فداکار و شکیبا را تسلیت و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان مسئلت کرد.
این پدر فداکار علاوه بر دو فرزند شهید یک فرزند جانباز 60درصد به نام محمد علی نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
همچنین این دو برادر شهید نیشابوری رابطه خانوادگی (پسر دایی) با سه برادر شهید علی اکبر، حمید و حسین دهنوی در مشهد مقدس دارند.
گفتنی است؛ برادران شهید عباسعلی و علی دهنوی در دوم اردیبهشت 1334 و ششم اردیبهشت 1344 در روستای دهنو خالصه چشم به جهان گشودند و در 22 اسفند 1363 و 26 اردیبهشت 1361 در جزیره مجنون و خرمشهر به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار