کد خبر: 1012441
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی محدودیت‌های جدید این ستاد در مشهد و شهرستان‌های با شرایط قرمز را اعلام کرد.
حسن جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: با توجه به اینکه در هفته گذشته خراسان رضوی در وضعیت قرمز بوده و آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا عدد بالایی را نشان می‌دهد، مقرر شد در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی اعمال شود تا در حوزه درمان امکان خدمت‌رسانی بیشتری فراهم گردد.
وی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی، از امروز هرگونه اطراق در پارک‌ها و بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و حاشیه بولوارها و فضای سبز ممنوع است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: فعالیت کلیه مراکز تجمع عمومی شامل سینماها، تئاتر، سالن‌های اجتماعات، همایش، گردهمایی‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی تعطیل اعلام می‌شود.
جعفری ضمن اشاره به اینکه مساجد و مصلی‌ها در شهرهای قرمز با محدودیت و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند، تصریح کرد: برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایشی در خراسان رضوی ممنوع است.
وی از تعطیلی کلیه باشگاه‌های ورزشی بویژه ورزش‌های پر برخورد خبر داد و افزود: فعالیت مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده ممنوع می‌گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌های آزاد و کتابخانه‌های عمومی تعطیل اعلام می‌شود.
جعفری با تاکید بر مصوبه قبلی دورکاری بر اساس دستورالعمل سازمان امور استخدامی افزود: مدیران موظفند در این راستا کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای را در اولویت قرار دهند.
وی بیان کرد: مراسم عزاداری در ایام محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی در انتها خاطرنشان کرد: فرهنگ استفاده از ماسک به عنوان احترام به جان خود و دیگران باید در همه سطوح اجرایی شده و علاوه بر کمیته نظارت، هم‌استانی‌ها باید به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند تذکر بدهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار