کد خبر: 1012440
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن خبرداد: در راستای حفاظت از انفال و عرصه‌های ملی، اراضی دولتی در شهرستان های نایین، اصفهان، نجف آباد، آران‌وبیدگل و کاشان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: هفت مورد رفع تصرف اراضی در استان اصفهان جمعاً به مساحت سه هزار و ۵۴۰ مترمربع و به ارزشی بیش از ۲۱ میلیارد ریال در استان اصفهان اجرایی شد.

وی افزود از اراضی رفع تصرف شده دو مورد مربوط به شهرستان نایین جمعا به میزان ۳۲۰ مترمربع و به ارزش ۲ میلیارد ریال اراضی واقع در "زندوان" بوده و یکهزار و ۵۰۰ مترمربع در شهرستان نجف آباد (اراضی ملی واقع در شهرک صنعتی منظریه) به ارزش ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال می‌باشد که با حضور عوامل یگان حفاظت اراضی استان از ید متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد و تمامی بناهای ایجاد شده بر روی این زمین‌ها تخریب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در شهرستان اصفهان بخش نیک‌آباد به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال، دو مورد تعرض به اراضی ملی واقع در شهرستان کاشان به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع  و به ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و یک مورد در شهرستان آران و بیدگل اراضی واقع در یحیی‌آباد به مساحت ۱۲۰ مترمربع به ارزش ۳۶۰ میلیون ریال با دقت، هوشیاری و تلاش کارکنان یگان حفاظت اراضی استان رفع تصرف فوری شد.

وی اظهار کرد: عزم و اراده مجموعه یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی استان اصفهان و دستگاه قضائی مقابله با پدیده زمین‌خواری و برخورد قانونی با سوء استفاده‌کنندگان از عرصه های ملی است که خوشبختانه در این خصوص تعامل و همسویی خوبی وجود دارد.

قای‌قرآن خاطرنشان کرد: حفاظت از اراضی ملی با رویکرد پیشگیرانه یکی از اولویت‌های مهم و اصلی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در این راستا تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی به صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر