کد خبر: 1012430
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
توسط مربي مركز آموزش فني و حرفه اي شاهين شهر اصفهان ساخته شد:
علي چيوايي گفت: در راستای ارائه آموزش های پروژه محور، ایجاد انگیزه و انجام کار عملی در کارگاه اتوماسیون صنعتی، مریم فریور مربي مركز شاهين شهر با همکاری حميد باباشاهي کارآموز این کارگاه اقدام به ساخت یک سری تابلوی آموزشی plc siemens و همچنین هفت سری تابلوی آموزشی لوگو نموده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، رييس مركز شاهين شهر و ميمه اصفهان افزود:  این تابلوهای آموزشی کامل و به همراه انواع ورودی و خروجی با ارزشی بالغ بر 250 ميليون ريال با هدف تسریع در آموزش و اجرای مباحث عملی، جلوگیری از استهلاک تجهیزات با توجه به هزینه های بالا، صرفه جویی در مواد مصرفی، ماندگاری ست ها برای دوره های آتی و قابلیت سیم بندی مجدد ست ها توسط کارآموزان ساخته شده است.

فريور در ادامه گفت: از مزایای این تابلو بدنه طراحی شده با استفاده از ورق MDF جهت افزایش ضریب ایمنی برای جلوگیری از اتصال بدنه و برق گرفتگی ناشی از آن می باشد.

شایان ذکر است این تابلوها با تجهیزات موجود در کارگاه و با استفاده از مواد اسقاط موجود و تامین هزینه های جزيي توسط مربی و بدون تخصیص اعتبار خاص طراحی و تولید شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار