کد خبر: 1012328
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

با اسنپ دکتر کادر درمان در خانه‌ی شما

رپورتاژ آگهی/ اسنپ دکتر بهترین سامانه مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی است که با حدود 600 دکتر اینترنتی و 33 عنوان درمانی و مشاوره‌ای در هرکجا و هر زمان آماده خدمت‌رسانی به شماست.

چگونه به اسنپ دکتر دسترسی پیدا کنیم؟

شما می‌توانید با ورود به سایت اسنپ دکتر و ثبت‌نام در این سایت از خدمات گوناگون این سایت بهره‌مند شوید. همچنین با ورود به وب سایت اسنپ دکتر می‌توانید نرم افزار (اپلیکیشن) آن را دانلود کنید و بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنید. علاوه بر آن از طریق وب سایت اسنپ دکتر می‌توانید به وبلاگ آن وارد شوید و از اطلاعات آن درباره بیماری‌ها و داروها استفاده کنید.

چگونه پزشک خود را از اسنپ دکتر انتخاب کنیم؟

اگر در رابطه با مسایل سلامتی سوالی دارید می‌توانید وارد سایت اسنپ دکتر شوید و با توجه به سوالتان دسته‌بندی مرتبط را انتخاب کنید. در این صورت فهرستی از پزشکان فعال در اسنپ دکتر برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با توجه به نظر کاربران و همچنین امتیاز پزشک مربوطه که به صورت ستاره‌های طلایی مشخص شده است پزشک مورد نظرتان را برای دریافت مشاوره آنلاین انتخاب کنید. همچنین برای انتخاب درست و بهتر می‌توانید از توضیحات پروفایل پزشک استفاده کنید.

راه‌های ارتباط با دکتر اینترنتی:

بعد از اینکه بررسی کردید و پزشک خود را انتخاب کردید، از طریق پروفایل پزشک می‌توانید یکی از راه‌های ارتباطی شامل: مشاوره متنی، مشاوره تلفنی و مشاوره ویدیویی را انتخاب نمایید.

چه زمانی می‌توانیم با دکتر اینترنتی خود ارتباط برقرار کنم؟

سامانه اسنپ دکتر این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که با ورود به پروفایل پزشک مورد نظرشان در پایین صفحه بتوانند ساعاتی که پزشک قادر به ارایه مشاوره آنلاین می‌باشد مشاهده نمایند. تا در ساعات مناسب بتوانند بهترین ارتباط و دریافت اطلاعات را از پزشک خود داشته باشند.

هزینه پزشک آنلاین خود را چگونه پرداخت کنیم؟

کاربران سامانه بعد از انتخاب نوع مشاوره‌ای که می‌خواهند از پزشک خود دریافت کنند مبلغ مشخص شده را پرداخت می‌کنند و پس از آن می‌توانند از مشاوره و خدمات پزشک بهره‌مند شوند.

اسنپ دکتر و حفظ حریم شخص:

با پیش آمدن بحث ارایه خدمات آنلاین در هر زمینه‌ای اولین سوالی که در ذهن کاربر نقش می‌بندد این است که "چگونه اعتماد کنم؟" و کاربران از جهت به اشتراک‌گذاری اطلاعاتشان در فضای مجازی نگرانی دارند.

سامانه اسنپ دکتر این اطمینان را به کاربران خود می‌دهد که شماره تماس و جزییات مشاوره‌هایشان کاملا محفوظ می‌ماند. همچنین برای حفظ حریم شخصی کاربران ارتباط کاربر با پزشک از طریق یک شماره واسطه صورت می‌گیرد.

چگونه از اعتبار پزشکان فعال در سامانه اسنپ دکتر مطمئن شویم؟

پزشکانی که در اسنپ دکتر مشغول فعالیت و ارایه خدمات هستم دارای شماره نظام پزشکی هستند که در پروفایل هر کدام از پزشکان قرار گرفته است و مورد تایید سازمان نظام پزشکی می‌باشند. برای کاربران این امکان وجود دارد که اطلاعات درج شده در پروفایل پزشکان در سامانه اسنپ دکتر را با اطلاعاتشان در وب سایت سازمان نظام پزشکی تطبیق دهند و از اعتبار پزشکان اطمینان حاصل نمایند.

اسنپ دکتر رضایت شما را تضمین می کند:

سامانه اسنپ دکتر این امکان را برای کاربران ایجاد کرده است که در صورت عدم رضایت از مشاوره و خدماتی که توسط پزشک آنلاین ارایه شده است مبلغ واریزی آن‌ها به حساب کاربریشان بازگردانده می‌شود. به نوعی می‌توان گفت که ارایه خدمات همراه با گارانتی می‌باشد.

همچنین در صورتی که مشاوره شما نیاز به پیگیری داشت شما می‌توانید از طریق پیام متنی و عکس با پزشک خود در ارتباط باشید.

با اسنپ دکتر کادر درمان در خانه‌ی شما

اپلیکیشن اسنپ دکتر

چه سوالاتی را می توانیم از اسنپ دکتر بپرسیم؟

این سامانه در 33 موضوع مختلف آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره آنلاین می‌باشد. این عناوین را در ادامه مطلب معرفی خواهیم کرد و به اختصار توضیح می‌دهیم.

1) کرونا ویروس:

در این روزهای کرونایی که بهترین کار در خانه ماندن است. در صورت مشاهده علائم مربوط به بیماری کووید19 می‌توانید به این بخش در سایت یا اپلیکیشن مراجعه کنید و از مشاوره آنلاین استفاده کنید.

2) مشاوره و روانشناسی:

این بخش شامل سه زیر مجموعه با عناوین: اضطراب، افسردگی و مسایل فردی-ازدواج موفق و روابط زناشویی پایدار، مشاوره جنسی، فرزند شاد و سالم، دوران بلوغ و نوجوانی، ترک اعتیاد، موفقیت شغلی و تحصیلی و توانبخشی

3) روانپزشکی و سلامت روان

4) بیماری های داخلی، گوارش، غدد

5) مامایی و سلامت بارداری

6) پزشک همیشه پاسخگو

7) سلامت پوست و مو

8) سلامت کودکان و نوزادان

9) عمومی و سلامتی

10) نورولوژی و مغز و اعصاب

11) سلامت جنسی

12) دستگاه تناسلی و کلیه و مجاری ادراری

13) قلب و عروق و فشار خون

14) گوش، حلق و بینی، سر و گردن

15) متخصص زنان و زایمان

16) طب فیزیکی، ورزش

17) بیماری های عفونی، هپاتیت، ایدز-HIV

18) سلامت بینایی و چشم پزشکی

19) مشاوره دارویی

20) سلامت دهان و دندان

21) تغذیه و تناسب اندام

22) ارتوپدی و شکستگی

23) زیبایی و جراحی زیبایی

24) رژیم و جراحی لاغری

25) جراحی عمومی

26) متخصص طب اورژانس

27) آزمایشگاه

28) بدخیمی سرطان

29) بیهوشی، درد و مراقبت ویژه

30) رادیولوژی و تصویربرداری

31) مشاوره ژنتیک

32) طب کار، معاینات استخدام

33) طب سنتی

با اسنپ دکتر سلامتی خود را تضمین کنید:

با اسنپ دکتر کادر درمان در خانه‌ی شما

اسنپ و دکتر و خدمات سلامت

با توجه به مطالب گفته شده در رابطه با اسنپ دکتر می‌توان دریافت که با ثبت‌نام در سایت اسنپ دکتر و استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی و روانشناسی می‌توان در کنار حفظ سلامتی خود و خانوادمان در هزینه‌های خود و وقت خود صرفه‌جویی کنیم. همچنین در این روزهای حساس و با شیوع بیماری کرونا می‌توانیم یاری‌رسان کادر درمان باشیم و از تجمع بی‌مورد در کلینیک‌های پزشکی جلوگیری کنیم. مشاوره آنلاین پزشکی و سلامت این امکان را می‌دهد تا تمامی افراد در هر نقطه‌ای بتوانند از خدمات درمانی باکیفیت بهره‌مند شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار