کد خبر: 1012321
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
شهردار کرج عنوان کرد:
شهردار کرج گفت : به واسطه آسیب شناسی انجام گرفته از معابر و البته درخواست های شهروندان به تدریج در خیابان های اصلی و سپس معابر فرعی، عملیات بهسازی آسفالت انجام خواهد گرفت.

علی کمالی زاده با اشاره به تلاش شهرداری برای بهسازی معابر کلانشهر کرج، اظهار داشت: هدف مدیریت شهری کرج بهینه ساختن معابر شهری برای تردد خودروها و شهروندان تا رسیدن به نقطه استاندارد و در شان کرجی های عزیز است.

وی گفت: به همین منظور با توجه به نیاز مبرم کرج در حوزه آسفالت، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از صد هزار تن آسفالت در کرج تهیه و توزیع شده است.

این مسئول با بیان اینکه عبور شهرداری کرج از مرز تهیه و توزیع یکصد هزار تن در حالی اتفاق افتاده که هم اینک بسیاری از معابر شهر از جمله قسمت هایی از بلوار استقلال، بلوار ماهان، بلوار موذن، باند شمال بلوار شهید بهشتی، بلوار ۴۵ متری گلشهر، پل قدیم حصارک و جاده قزلحصار به لحاظ آسفالت در وضعیت بهتری قرار گرفته اند، یادآور شد: از آنجا که هم و غم ما در مدیریت شهری کرج، رفع محدودیت ها، اصلاح وضعیت موجود و در وهله بعد ارتقای شهر و آبادانی آن است، به مدد همکاری شورای شهر و تلاش همکارانم عزم خود را تا رسیدن به تهیه و توزیع سیصد و پنجاه هزار تن آسفالت تا پایان امسال، جزم کرده ایم.

به گفته شهردار کرج؛ این اقدام به واسطه آسیب شناسی انجام گرفته از معابر و البته درخواست های شهروندان به تدریج در خیابان های اصلی و سپس معابر فرعی، انجام خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار