کد خبر: 1012293
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۵ میلیون و ۹۴۵ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز شنبه ۴ مرداد ۹۹ را می خوانید.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۳۷ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۴۲ هزار و ۷۷۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۹ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۷۹ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۱ هزار و ۳۳۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۲۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴۸ هزار و ۴۹۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۸ هزار و ۲۴۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۰۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۵ هزار و ۳۸۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴۸ هزار و ۸۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۳۳۷ هزار و ۳۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۱ هزار و ۴۰۶ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو و شیلی نیز به‌ترتیب با ۸۰۰ هزار و ۸۴۹، ۴۲۱ هزار و ۹۹۶، ۳۷۸ هزار و ۲۸۵، ۳۷۵ هزار و ۹۶۱ و ۳۴۱ هزار و ۳۰۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۱۹ هزار و ۵۰۱ و انگلیس با ۲۹۷ هزار و ۹۱۴ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۲۸ هزار و ۷۴، یک میلیون و ۵۹۲ هزار و ۲۸۱ و ۸۵۰ هزار و ۱۰۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا شنبه ۴ مرداد ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار