کد خبر: 1012094
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مصرف بیش از ۵۰ درصد گاز مصرفی استان برای تولید برق در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در تیرماه سال ۹۹، ۹۳۱ میلیون و ۶۴۶ هزار مترمکعب گازطبیعی در بخش های مختلف استان مصرف شده که ۴۷۲ میلیون مترمکعب از این آمار تحویل نیروگاه‌های تولید کننده برق استان شامل فردوسی، طوس، نیشابور، شریعتی، مشهد و شمس شده است.
وی افزود: در تیرماه سال گذشته هم ۸۰۷ میلیون و ۳۰۶ هزار مترمکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شده بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه، نشان دهنده افزایش ۱۵/۴ درصدی مصرف طی سال جاری دارد.

افتخاری ادامه داد: مجموع میزان گاز مصرفی استان خراسان رضوی در چهار ماهه ابتدایی سال ۹۸، سه میلیارد و ۵۵۳ میلیون مترمکعب بود که با افزایش ۲۴۵ میلیون مترمکعبی در سال ۹۹ به سه میلیارد و ۷۹۸ میلیون مترمکعب رسید.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: به طور میانگین در تیرماه ۹۹ روزانه در حدود ۳۰ میلیون مترمکعب گاز در بخش های مختلف استان مصرف شده است.
یادآور می شود؛ شرکت گاز خراسان رضوی در حال حاضر وظیفه تامین گاز طبیعی دو میلیون و ۳۸۵ هزار مشترک را بر عهده دارد و پس از استان تهران در رتبه دوم بالاترین میزان مشترک گاز کشور می باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار