کد خبر: 1011890
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۱۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۷۲۱ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. در این گزارش جدیدترین آمار جهانی کرونا در روز چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹ را خواهید خواند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۹۸ هزار و ۷۲۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۱۹ هزار و ۵۹۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۹ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۲۴۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۷ هزار و ۱۴۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۲۸ هزار و ۵۶۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۴۴ هزار و ۹۵۳ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۴ هزار و ۸۸۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۵۳۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۸۱ هزار و ۵۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳۹ هزار و ۱۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۸ هزار و ۷۷۰ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و شیلی نیز به‌ترتیب با ۷۸۳ هزار و ۳۲۸، ۳۸۱ هزار و ۷۹۸، ۳۶۲ هزار و ۸۷، ۳۵۶ هزار و ۲۵۵ و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با ۳۱۳ هزار و ۲۷۴ و انگلیس با ۲۹۵ هزار و ۸۱۷ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با یک‌میلیون و ۸۸۶ هزار و ۵۸۳، یک میلیون و ۴۶۵ هزار و ۹۷۰ و ۷۵۳ هزار و ۵۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا چهارشنبه ۱ مرداد ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار