کد خبر: 1011750
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
مهلت دو روزه فرماندار اسلامشهر به مسئولین
فرماندار اسلامشهر گفت: مسئولین ادارات شهرستان اسلامشهر ظرف ۴۸ ساعت آینده پروژه‌های نیمه تمام را به منظور تامین اعتبار و تکمیل پروژه به فرمانداری معرفی نمایند.
بهاره عشقی صابر

 مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور ریاست کمیته تلفیق سازمان برنامه و بودجه و برخی روسای ادارات اسلامشهر در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت سازمان برنامه و بودجه، به منظور بهره برداری تا پایان سال جاری است، همه دستگاه‌ها و ادارات ظرف ۴۸ ساعت آینده با هماهنگی دستگاه متناظر استانی، پروژه‌های نیمه تمامی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند را به فرمانداری اعلام کنند.

 وی بیان کرد: روسای ادارات که مایلند پروژه‌های نیمه تمام آنها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به نتیجه برسد، تا پنجشنبه فرصت دارند نام پروژه به همراه میزان اعتبار مورد نیاز را به دبیر کمیته برنامه ریزی اسلامشهر تحویل دهند تا به ترتیب اولویت، تامین اعتبار و تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

 نماینده عالی دولت در اسلامشهر با اشاره به اینکه فرمانداری و بخشداران شهرستان در عملکرد حساب دهیاری ها نظارت خوبی نداشته اند، تاکید کرد: قرار نیست غیر از اعتباری که شورای بخش برای مسائل جاری نیاز دارد، مبلغ اضافی از محل ارزش افزوده در حساب شورا بماند و سودآوری داشته باشد، بخشداران بایستی ظرف ۲۰ روز آینده بررسی کنند تا مبلغ اضافی از محل ارزش افزوده در حساب دهیاری ها نماند.

مرسلپور خاطرنشان کرد: پروژه های دولتی و خصوصی که در هفته دولت و ایام الله دهه فجر قابلیت بهره‌برداری در شهرستان را دارند، شناسایی و اقدامات لازم جهت اجرای پروژه ها در سال جاری انجام شود .

در ادامه داوود سرمدی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری اسلامشهر نیز طی سخنانی با بیان اجرای ۶ پروژه مهم از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری گفت: تکمیل پل رضی آباد و بهمن آباد، بهسازی و تراش آسفالت برخی روستاها، تعویض و روکش آسفالت مسیر حسن آباد به بادامک، احداث و بهسازی مسجد گلدسته، روکش آسفالت کمالیه و جمالیه، لوله گذاری و تامین پمپ آب روستای سیمون و روشنایی معابر روستایی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از اهم فعالیت‌های انجام شده در روستاهای اسلامشهر است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری طی ۵ سال گذشته دست نخورده باقی مانده بود که در سال جاری به پروژه تبدیل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر