کد خبر: 1011731
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
تحلیلگر عراقی:
یک تحلیلگر عراقی اعلام کرد که اقدام عربستان سعودی در اعلام کسالت پادشاه عربستان و به تبع آن به تاخیر افتادن سفر نخست وزیر عراق به ریاض بهانه‌ای بیش نبوده است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: «کریم الخیکانی» تحلیلگر سیاسی عراقی اعلام کرد که انتشار خبر کسالت پادشاه عربستان تنها بهانه‌ای بود تا ریاض بتواند زمان کافی برای هماهنگی با طرف آمریکایی داشته باشد.

وی در ادامه افزود: محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران یک روز قبل از سفر مصطفی الکاظمی به عربستان به بغداد سفر و پیامی در خصوص بهبود اوضاع منطقه و پایان دادن به درگیری‌های کنونی ارسال کرد.

الخیکانی گفت: بعد از آن عربستان سعودی از وخامت حال پادشاه این کشور خبر داد. این خبر تنها بهانه‌ای برای بررسی پیام ظریف و هماهنگی با طرف آمریکایی بود.

وی افزود: عربستان در اکثر موارد از طرف آمریکایی برای موضع گیری‌های خود کمک می‌گیرد. به نظر می‌رسد اختلافات همچنان ادامه دارد به ویژه آنکه آمریکا همواره برای تداوم درگیری‌ها در منطقه و صادرات سلاح به عربستان می‌کوشد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین. از خدا مرگ و هلاکت دشمن خدا و مسلمانان را قبل از هماهنگی با طرف آمریکائی آرزومندیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار