کد خبر: 1011728
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: متأسفانه نوسان قیمت‌ها و گرانی‌های اخیر سبب تعلل در اجرای پروژه‌های در دست اجرای شهری شده است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در دیدار با اعضای شورای شهر اردبیل اظهار داشت: پروژه پل قدس اردبیل با تلاش شبانه‌روزی در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال شاهد اتمام این پروژه باشیم؛ اما نوسان قیمت‌ها دلیلی بر کاهش سرعت اجرای پروژه‌ها‌ی شهری است.

وی با اشاره به این که هزینه پیش‌بینی شده برای پروژه‌ها خیلی با وضعیت موجود فاصله دارد بیان کرد: تأخیر در عملیات اجرایی و افزایش مشکلات اقتصادی سبب تشدید مشکلات مالی شده که امیدواریم با تسریع در تخصیص اعتبارات لازم شاهد افتتاح پروژه‌ها در موعد مقرر باشیم که برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته است.

شهردار اردبیل بیان کرد: پروژه پل قدس اردبیل با تلاش شبانه‌روزی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال سال شاهد اتمام این پروژه باشیم که بدون‌شک با بهره‌برداری از فاز دوم پل قدس ترددها در هسته مرکزی شهر اردبیل روند مناسبی را به خود گرفته و از بار ترافیکی موجود به قدری کاسته شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: این پروژه یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل محسوب می‌شود که به همین منظور اتمام این پروژه را به عنوان نقطه عطف توسعه شهری در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش و جدیت بر این است که با اتمام این پروژه بخش عظیمی از ترافیک شهری و مشکلات مردم برطرف شود.

وی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه سال 96 به اتمام رسیده بود و اعتباری که برای اتمام این پروژه در نظر گرفته شده بود 48 میلیارد تومان بود که هم‌اکنون 80 میلیارد تومان برآورد می‌شود که این مسئله سبب تعال در اجرای آن شد.

شهردار اردبیل افزود: فصل کاری را برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باید در نظر گرفته و برنامه‌ها و اقدامات لازم را در راستای اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های شهری پیاده‌سازی کنیم که نیازمند اهتمام جدی مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر