کد خبر: 1011683
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
داوران بازی تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز مقابل حریفان خود در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که روز پنجشنبه دوم مرداد ماه آغاز می شود، مشخص شدند.

 بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در این هفته از مسابقات، «بیژن حیدری»، بازی تیم‌های شهر خودرو و تراکتور را سوت می زند و سعید قاسمی، حمید سبحانی و سید علی اصغر مومنی، کمک‌های وی در امر قضاوت مسابقه خواهند بود.

ابوطالب طاهریان نیز به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است.

همچنین «علی صفایی»، داور بازی تیم های ماشین سازی و گل‌گهر سیرجان خواهد بود که حسن یوسفی، محمدعلی پورمتقی‌ و سعاد وفاپیشه او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد و ناظر بازی نیز حاتم بک پور خواهد بود.

دیدار دو تیم شهر خودرو و تراکتور در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، از ساعت ۲۰:۱۵ روز پنجشنبه (دوم مردادماه) در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد برگزار می شود و تیم ماشین سازی نیز همزمان با این دیدار در ورزشگاه شهید سلیمانی، میزبان تیم گل‌گهر خواهد بود.

تیم تراکتور هم اکنون با ۴۴ امتیاز در رده دوم و ماشین سازی نیز با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارند.

تراکتوری ها در صورت برنده شدن در بازی بیرون از خانه مقابل شهر خودرو، شانس خود را برای تثبت جایگاه شان به عنوان تیم دوم جدول بیشتر می کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر