کد خبر: 1011656
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
کریم زارع،گفت: یکی از خیران گرانقدر با مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد اصفهان حمایت ۱۰۰۰ نفر از این فرزندان را به صورت یکجا بر عهده گرفت.

 

   

   به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه طرح اکرام یکی از بهترین مسیرهای حمایت موثر و قابل برنامه ریزی از ایتام و فرزندان محسنین است، گفت: افراد زیادي با مشارکت در این طرح از ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی حمایت می کنند .

    زارع ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکارانی فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه اقشار و صنوف جامعه را در برمیگیرد چرا که در این طرح از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه می توان حمایت کرد.

    وی همچنین گفت: یکی از  نیکوکاران خیر اندیش روز گذشته با حضور در این نهاد حمایت از ۱۰۰۰ یتیم و فرزند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان را به صورت یکجا برعهده گرفت.

    زارع با اشاره به اینکه استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان اصفهان از این طرح حمایتی، چشمگیر و تحسین برانگیز است، گفت: هم اکنون ۹۱ هزار و ۴۵۰ نفر از همشهریان عزیز و خیران و نیکوکاران در این طرح به عنوان حامی فعال هستند و به صورت منظم از ۱۸ هزار و ۳۵۸ فرزندی یتیم و نیازمند حمایت می کنند.

    وی تعداد فرزندانی که تاکنون امکان جذب حامی برای آن ها فراهم نشده است را ۵۳۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: همشهریان عزیز و علاقمندان به عرصه خیر و احسان و متمسکین به سیره علوی می توانند علاوه بر حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

    مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نقش این نهاد در این طرح را معرفی فرزندان و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها معرفی کرد و گفت: کلیه وجوه واریزی خیران مستقیما به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می شود.

    

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر