کد خبر: 1011629
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: آمار مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در استان کرمانشاه در تیر ماه نسبت به اسفند ماه ۱۰ برابر شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: هر چند کرمانشاهی‌ها در اوایل سال جدی‌تر با موضوع بیماری کرونا مقابله کردند و در روز‌هایی که اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار داشتند، کرمانشاه روز‌های سفید و زرد را تجربه کرد و تعداد قربانیان این بیماری هم معدود بود، اما در اوایل فصل بهار عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا رعایت ناقص آن‌ها موجب شد تا آمار‌های ابتلاء به بیماری کرونا در استان به صورت سرسام‌آوری افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: در اسفندماه ۱۷ مورد مرگ ناشی از کرونا، در فروردین ماه ۴۴ نفر، در اردیبهشت ماه ۳۸ نفر و در خردادماه ۱۳۱ مرگ در استان کرمانشاه ثبت شده است.

محمودرضا مرادی گفت: متأسفانه این عدد در تیرماه تاکنون به ۱۷۲ مرگ با تشخیص ابتلای قطعی به کرونا رسیده که نسبت به اسفندماه و شروع اپیدمی بیش از ۱۰ برابر شده است!

تعداد موارد فوت ناشی از کرونا با تشخیص قطعی در استان کرمانشاه از مرز ۴۰۰ نفر گذشت.

تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کرمانشاهی براساس آمار اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به این بیماری مبتلا شده‌اند که هشت هزار و ۷۵۳ نفر از ابتدای اپیدمی در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و همچنین آمار بهبودیافته‌های این بیماری هم از هشت هزار نفر گذشت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار