کد خبر: 1011611
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
سرمربی رئال مادرید نمی خواهد شکست را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کند و به همین خاطر با آمادگی کامل برابر منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: رئال مادرید که پنجشنبه هفته گذشته با پیروزی برابر ویارئال برای سی و چهارمین بار فاتح لالیگا شد دو برنامه پیش رو داشت. تیم زین الدین زیدان می خواست هفته پایانی را به شکل خوبی تمام کند و خود را برای دیدار مهم مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

سفیدپوشان در دیدار دیشب (یکشنبه) برابر لگانس ۲ بر ۲ مساوی کردند و اکنون به فکر دیدار هفتم آگوست (۱۷ مرداد) هستند.

زیدان در تمرین شنبه به بازیکنانش اعلام کرد پس از دیدار برابر لگانس هفت روز استراحت خواهند کرد و از دوشنبه آینده (۲۷ ژوئیه) دوباره به تمرینات بازخواهند گشت.

از آن روز برنامه تیم آماده سازی برای دیدار حساس در ورزشگاه اتحاد خواهد بود. سفیدپوشان باید شکست ۲ بر یک در بازی رفت یک هشتم نهایی را جبران کنند که کار سختی خواهد بود. پس از بازگشت فوتبال سیتی هفت بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و در سه بازی مغلوب شده است. این تیم میانگین ۲.۷ گل در هر بازی را به ثبت رساند و میانگین باز شدن دروازه اش در هر دیدار به ۰.۶۰ رسید. در حالی که سیتیزن ها به تازگی شکست در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را برابر آرسنال تجربه کردند نمی توانند از بیست و دوم ژوئن از سرخیو آگوئرو مصدوم در خط حمله بهره ببرند. این مساله می تواند به مادرید کمک کند.

همچنین ادن هازارد هفتم آگوست روی فرم خواهد بود. علاوه بر این سیتی نمی تواند از حضور هوادارانش بهره ببرد و این یک امتیاز مثبت برای سفیدپوشان خواهد بود. شاگردان پپ گواردیولا از ۲۴ بازی خود در ورزشگاه اتحاد تنها سه شکست را تجربه کرده اند.

مهره اصلی رئال مادرید، زیدان است که هرگز در لیگ قهرمانان حذف نشده و در سه حضورش سه قهرمانی را به دست آورده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار