کد خبر: 1011377
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
فرماندار اسلامشهر خواستار شد:
فرماندار اسلامشهر خواستار تعامل بیشتر بانکها با مردم بویژه تولیدکنندگان و اصناف جهت بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی شد.
بهاره عشقی صابر

 مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای بانکهای شهرستان، با بیان اینکه به دلیل شرایط کشور شاید برخی از وام گیرندگان نتوانند به موقع اقساطشان را بپردازند اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید تحریم های اقتصادی استکبار جهانی، بانکها باید شیوه جدیدی از مشتری مداری را در پیش بگیرند.

وی به دیدارهای صورت گرفته با مدیرعاملان بانکهای رفاه کارگران، صادرات، تجارت، ملی و... اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها توافقات ضمنی صورت گرفت تا علاوه بر وام های معمولی که بانکها ارائه می کنند، در زمینه سرمایه در گردش مراکز تولیدی و تکمیل، تجهیز و گسترش فضای کسب و کار تسهیلات بیشتری در اسلامشهر به متقاضیان ارائه شود.

رئیس شورای بانکهای اسلامشهر ادامه داد: اصلی ترین انتظار ما از مدیران بانکهای شهرستان ایجاد تسریع و تسهیل در پاسخگویی به درخواست های مردم و تولید کنندگان است و باید در حوزه رسیدگی به امور مردم جهادی عمل کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر ضمن گرامیداشت یاد کارکنان بانکهای مختلف که پس از شیوع ویروس کرونا جانشان را از دست دادند، اظهار داشت: مدیران بانکها باید در زمینه حفظ حقوق عمومی و بیت المال و پیشگیری از جرائم مالی در حوزه بانکها با افزایش نظارت ها و مراقبت های غیر سیستمی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم نسبت به معیشت و اشتغال مردم بی تفاوت باشیم، تاکید کرد: بانکها با افرادی که در امر تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات دریافت کردند و به دلیل شرایط امروز جامعه نتوانستند به تعهداتشان عمل کنند همراهی و تعامل لازم را داشته باشند، نباید اجازه دهیم امر تولید تعطیل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر