کد خبر: 1011343
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
ارزش سهام عدالت در نخستین روز معاملات هفته جاری کاهش یافت و ۷۰۹ هزار تومان ضرر عاید سهامداران عدالت ۵۳۲ هزار تومانی شد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آن‌ها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات شنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی شنبه تهیه شده است آگاهی یابند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه ۲۸ تیر ارزش سهام عدالتشان به ۱۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۹۴۴ تومان رسیده است.

در پایان معاملات هفته قبل ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۹ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۴۵۷ تومان اعلام شده بود که بر این اساس طی معاملات نخستین روز هفته ۷۰۹ هزار و ۵۱۳ تومان از ارزش این سهام کاسته شده است.

درحالی ارزش سهام عدالت در معاملات روز شنبه نزولی شد که طی هفته های اخیر شاهد روندی صعودی در ارزش این سهام بودیم. از زمان تخصیص سهام عدالت تاکنون ارزش این سهام نسبت به ارزش اسمی، حدود 35 برابر شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار