کد خبر: 1011317
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
شهردار کرج:
شهردار کرج گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصدی بودجه عمرانی شدیم.

علی اصغر کمالی زاده  در مراسم افتتاح سوله مدیریت بحران _ ورزشی منطقه ۱۰ کرج، اظهار کرد: سوله مدیریت بحران _ ورزشی منطقه ۲ هم به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف مدیریت شهری کرج ساختن شهری تاب آور و پایدار است، اضافه کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصدی بودجه عمرانی شدیم.

شهردار کرج با بیان اینکه جذب این میزان بودجه در روزهای خوب اقتصادی نیز کم نظیر است، تاکید کرد: تلاش می کنیم این عدد امسال به بالای ۹۰ درصد برسد.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در کرج، گفت: در صدد هستیم با افزایش سوله‌های بحران و ورزشی در راستای افزایش تاب آوری کرج گام برداریم‌.

وی با بیان اینکه کرج دارای پتانسیل های بالای ورزشی است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف شورای پنجم کرج، ایجاد فضاهای ورزشی است.

تا پایان سال ۱۰سوله بحران ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد می شود

در ادامه این مراسم عباس زارع، عضو شورای شهر کرج گفت: تا پایان سال ۱۰سوله بحران ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد می شود.

وی در ادامه افزود: با وجود مشکلات اقتصادی هر هفته شاهد افتتاح پروژه های عمرانی در حوزه های مختلف به ویژه در مناطق کم برخوردار هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه قطع به یقین مردم کرج مستحق دریافت خدماتِ بهتر و بیشتری هستند، تاکید کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی؛ کرج بیش از این به سوله های مدیریت بحران _ ورزشی نیاز دارد.

زارع گفت: امیدواریم با بهره برداری هرچه سریع تر پروژه های عمرانی، ورزشی و خدماتی شاهد رضایتمندی مردم باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار