کد خبر: 1011194
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
نخستین کتاب عکس با موضوع مدافعان سلامت کاری از هاشم عرفان منش مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان شیراز در هفته جاری توسط انتشارات نسل روشن منتشر می‌شود.
سرویس فرهنگ‌وهنر جوان آنلاین: به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، نخستین کتاب عکس با موضوع مدافعان سلامت کاری از هاشم عرفان منش مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان شیراز در هفته جاری توسط انتشارات نسل روشن منتشر می‌شود.

هدف از تهیه و انتشار این کتاب با توجه به بیانات رهبری مبنی بر بازتاب و نمایش فدا کاری‌های مدافعان سلامت است، چراکه ایشان در فرمایشات خود آرزو کرده بودند، افرادی مانند شهید آوینی مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این روز‌های مدافعان سلامت را به نمایش بگذارند.

قابل ذکر است که این کتاب دارای سه فصل است که در فصل اول عکس پزشکان و پرستاران به نمایش گذاشته می‌شود و در فصل دوم تصاویر پرتره از کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و نیرو‌های خدماتی که در بیمارستان‌های شهید فقیهی، شهید چمران و بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) بودند قرار داده شده است، اما فصل سوم متفاوت از دو فصل دیگر است، زیرا به سپاسگزاری مردم نسبت به فداکاری‌ها و مجاهدت‌های کادر درمانی کشور پرداخته است.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب این است که تمام عکس‌های آن کاملا در سطح شهر شیراز گرفته شده که سه ماه به طول انجامیده است و در مجموع عکس‌های این کتاب ۹۰ عکس است که اکنون در مراحل پایانی طراحی قرار داد و در هفته جاری اولین نسخه آن به انتشار خواهد رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار