کد خبر: 1011034
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از شروع مجدد و افزایش تدریجی پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی خارجی به کشور خبر داد.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: مرتضی دهقان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تدوین، ابلاغ و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه هوایی، گفت: نظارت و بازرسی‌های مستمری بر رفتار فرودگاه‌ها و ایرلاین‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص تمدید نوتام شماره CIZB-۲۰۲۰-۰۱ R ۱ با موضوع فضای ایران توسط آژانس ایمنی هوانوردی اتحادیه اروپا EASA در روز‌های اخیراظهارداشت: این نوتام تمدید کننده نوتام قبلی EASA برای فضای ایران بوده و تغییری در متن و توصیه نوتام صورت نگرفته و صرفا تا تاریخ ۱۶ژانویه ۲۰۲۱ تمدید شده است.

دهقان افزود: برپایه متن این نوتام که دقیقا مشابه نوتام قبلیست؛ به شرکت‌های هواپیمایی توصیه می‌شود برای پرواز زیر ارتفاع ۲۵۰۰۰پا در فضای ایران بر اساس ارزیابی ریسک خود اقدام کنند.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمائی کشوری با بیان اینکه مذاکراتی با EASA و برخی کشور‌های اروپایی برای رفع نگرانی و دادن اطمینان در خصوص فضای ایران صورت گرفته است افزود: بازگشت مجدد ایرلاین‌های بین المللی به کشور پس از بحران ناشی از کرونا نشانه اقدامات مثبت و ایمنی و امنیت فرودگاه‌ها و فضای ایران است.
منبع: میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
1
0
اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حوزه هوایی !

واقعا نگرانی وجود نداره و همه پروتکل ها رعایت میشه؟
واقعیت ماجرا و عدم فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای داخلی مثل روز روشن هست و هواپیماها با ظرفیت کامل پرواز می کنند، کرونا در ایران قرمز است بعد این آقایون فقط به فکر درآمدزائی هستند.

اصلا ملت دیگه رد دادن، تو این اوضاح ملت دیگه حاضر نیستن سفر خارجی برن.
کرونا جهانی است نه مختص به یک منطقه.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار