کد خبر: 1011024
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
با ورود به کارزار انتخاباتی
انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی روز ۳۱ تیرماه با حضور ۶ کاندیدا برگزار خواهد شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بعد از رفتن محمد رضا دهخدا از ریاست فدراسیون‌های دانشگاهی، از اسفند ۹۸ تا امروز، محمد حسین علیزاده سرپرستی فدراسیون را بر عهده داشت موضوعی که حالا قرار است روز سه شنبه انتخابات فدراسیون‌های دانشگاهی برگزار شود. از روز‌های ابتدایی ثبت نام کاندیدا‌ها حرف و حدیث زیاد مطرح بود نفراتی، چون هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان شریف آباد، جمشید همتی و جواد شهلایی وارد انتخابات شدند، اما به نظر می‌رسد با ورود دکتر عبدالمهدی نصیرزاده رییس سازمان لیگ کشتی که به جمع کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده، معادلات انتخابات عوض شد.
نصیرزاده معادلات انتخابات ریاست فدراسیون‌های دانشگاهی را بهم زد
نصیرزاده که نشان داده بازی‌های انتخاباتی را خوب بلد است بعید نیست در فاصله کمتر از یک هفته به انتخابات بر صندلی ریاست تکیه بزند. سابقه نصیرزاده در انتخابات فدراسیون‌های بدنسازی و کشتی که رای بالایی به دست آورده، نشان می‌دهد او قطعا یکی از کاندیدای اصلی فدراسیون دانشگاهی خواهد بود.
انتخابات فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی از یک نظر دیگر هم پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، چون بیش از ۵۰ نفر برای انتخاب رییس رای خواهند داد؛ در حالی که در فدراسیون‌های دیگر روسا با حدود ۱۰ رای کمتر انتخاب می‌شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار