کد خبر: 1010962
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد:
دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیشنهاد اعمال دوباره برخی از محدودیت‌های کرونایی در کلانشهر مشهد که وضعیت قرمز دارد به ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا داده شده است.

دکتر علی اصغر انجیدنی افزود: تصمیم‌گیری برای اعمال محدودیتهای مرتبط با بیماری کرونا در کلانشهر مشهد و دیگر شهرستانهای استان در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونای استانداری خراسان رضوی صورت می‌گیرد.
وی از راه‌اندازی نقاهتگاه برای بیماران بهبود یافته از کرونا که از بیمارستان مرخص می‌شوند خبر داد و اظهار کرد: بیماران بهبود یافته کووید ۱۹ باید به مدت دو هفته در قرنطینه باشند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه به طور متوسط ۲۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شوند.
انجیدنی افزود: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ تخت بستری برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است و در مرحله دوم ۸۰۰ تخت دیگر پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز به کارگیری شود.
وی بر استفاده از ماسک توسط همه مردم تاکید کرد و ادامه داد: هم اکنون ماسک مهم‌ترین روش ثابت شده و موثر در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار