کد خبر: 1010773
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به شایعاتی که شبکه سعودی العربیه علیه حماس به راه انداخته، تأکید کرد، هدف از تبلیغات العربیه، آسیب رساندن به مقاومت ملت فلسطین و اعتماد آنان به طرح آزادسازی خاک این کشور است.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بشدت از دروغ‌پراکنی شبکه العربیه عربستان سعودی علیه مقاومت فلسطین انتقاد کرد.

حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، تبلیغاتی که العربیه آغاز کرده، مبتنی بر دروغ‌ها و افترا‌هایی است که ساخته و پرداخته سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» به نقل از این جنبش گزارش داد، هدف از تبلیغات العربیه، آسیب رساندن به مقاومت ملت فلسطین و اعتماد آنان به طرح آزادسازی خاک این کشور است.

حماس خاطر نشان کرد، اقدامات العربیه و سایر شبکه‌های ضد مقاومت، به صورت کامل با سیاست‌های رژیم صهیونیستی و طرح‌های مستمر این رژیم برای تجاوز به ملت فلسطین هم‌خوانی دارد.

این جنبش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در پی از بین بردن حقوق تاریخی ملت فلسطین است، تأکید کرد، اقدامات العربیه باعث شده است که با رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در یک صف قرار داشته باشد.

حماس در پایان تصریح کرد: «ملت ما با مقاومت خود، همچنان سرنیزه مقابله با طرح اسرائیل و همپیمانانش خواهد بود و تا آزادسازی سراسر فلسطین، مقاومت ادامه خواهد داشت».

شبکه سعودی العربیه طی روز‌های گذشته به حماس و شاخه نظامی آن یعنی «گردان‌های القسام» بشدت حمله کرده است.

العربیه به نقل از وزارت کشور غزه مدعی شده که این نهاد، برخی از اعضای القسام را به خاطر همکاری با اسرائیل بازداشت کرده است، ولی این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکذیب این شایعات، تأکید کرد که العربیه در پی دروغ‌پراکنی است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار