کد خبر: 1010767
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
فرمانده مرزبانی کردستان گفت: ۶۵ دستگاه انواع تلویزیون LED به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در مرز‌های کردستان کشف شد.

علیرضا مرزبانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد:‌ پست‌های کنترل و مراقبتی این فرماندهی در هنگ مرزی بانه حین کنترل نوار مرزی به چند متجاوز مرزی حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اخذ موضع مناسب و کمین در مسیر قاچاقچیان و دستور ایست، عرصه را بر آنها تنگ کردند.

فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان، محموله‌های خود را رها و با استفاده از پوشش کوهستانی منطقه و تاریکی شب به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

کشف 6 میلیارد ریال قاچاق در مرزهای کردستان

سردار مرزبانی تصریح کرد: مرزبانان در پاکسازی محل 65 دستگاه انواع تلویزیون LED به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، اظهار داشت: در مرزهای حوزه این فرماندهی با تلاش و جدیت مرزبانان با تردد قاچاقچیان و عابران غیرمجاز مقابله و هرگونه اقدام منفی از طرف قانون شکنان، واکنش شدید مرزبانان را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: قاچاق بزرگترین ضربه را به اقتصاد و تولید هر کشوری می‌زند به همین منظور در راستای تحقق شعار جهش تولید مرزبانی استان برخورد با قاچاقچیان را پررنگ‌تر از گذشته در سال‌جاری در دستور کار خود قرار داده و در این راستا اقدامات قابل توجهی را به سرانجام رسانده است.

قاچاق بزرگترین ضربه را به اقتصاد و تولید هر کشوری می‌زند

فرمانده مرزبانی کردستان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از مهم‌ترین برنامه‌های مرزبانی است و این فرماندهی از تمام ظرفیت‌های موجود برای نا امن کردن منطقه برای قاچاقچیان کالا و ارز استفاده خواهد کرد.

فرمانده مرزبانی کردستان با بیان اینکه تمرکز بر باندها و شبکه‌های بزرگ قاچاق کالا از اولویت‌های مهم مرزبانی استان است، گفت: برخورد ریشه‌ای با قاچاق نیازمند ارائه راهکارهای مناسب از سوی مسوولان و سازمان‌ها متولی در این حوزه است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر