کد خبر: 1010757
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
رئیس واحد HSE شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد؛
رئیس واحد HSE شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در کشور و وضعیت قرمز استان خراسان رضوی، دومین مرحله غربالگری کارکنان این مجتمع گازی انجام شد تا حد امکان از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان جلوگیری گردد.

سيد اسماعيل قادري با بيان مطلب فوق افزود: گروهي با عنوان بهداشت ياران در پالايشگاه تشكيل شده كه در ايستگاه هاي مختلف كاري اقدام به تب سنجي و بررسي وضعيت سلامت كاركنان مي كنند.

وي اظهارداشت: پس از تب سنجي افراد مشكوك به ويروس كرونا به واحد طب صنعتي معرفي و با دستور پزشك مربوطه در منزل قرنطينه مي شوند تا وضعيت جسماني آنها طي دو هفته مورد پايش قرار بگيرد.

قادري ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن مجدد استان خراسان رضوي در وضعيت قرمز و افزايش مبتلايان در شهرستان سرخس و با هدف سلامت هرچه بيشتر كاركنان و خانواده هاي آنان، دومين مرحله غربالگري از كاركنان انجام شد.

اين مقام مسئول تصريح كرد: ممكن است افرادي به ويروس كرونا مبتلا باشند اما خود فرد اطلاعي از موضوع نداشته باشد كه با غربالگري صورت گرفته افراد مشكوك شناسايي و با دستور پزشك تحت درمان قرار خواهند گرفت.

وي بیان كرد: با توجه به افزايش مبتلايان به كرونا در شهرستان سرخس، طي اقدامات صورت پذيرفته و ريشه يابي صورت پذيرفته مطلع شديم افرادي كه طي اين مدت به ويروس كرونا مبتلا شده اند متاسفانه در مراسم عزا يا عروسي حضور داشته اند لذا به كاركنان توصيه مي كنيم هرگز در تجمعات حضور نداشته باشند و ضمن رعايت فاصله گذاري اجتماعي و پروتكل هاي بهداشتي، براي سلامت خود و ديگران از ماسك استفاده نمايند.

رئيس واحد HSE  پالايشگاه خانگيران اضافه كرد: در راستاي سلامت هر چه بيشتر كاركنان از طريق تمامی کانال های ارتباطی از قبیل شبكه هاي اجتماعي، پيامك و نصب بنر و بیلبورد نسبت به روش هاي پيشگيري از ابتلا به ويروس كرونا اطلاع رساني كرده ايم.

وي يادآور شد: همچنين براي سلامت هرچه بيشتر و جلوگيري از تجمعات در واحد رستوران، توزيع غذا در رستوران هاي ذخيره سازي، دانه بندي، سوله پيمانكاران و اتاق هاي كاركنان انجام شده است و اين موضوع باعث كاهش ترددها و فاصله گذاري بيشتر شده است و اميدواريم هرچه زودتر با انجام اقدامات و دستورالعمل هاي ستاد كرونا، باعث شكست كرونا شويم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار