کد خبر: 1010731
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:
اسماسادات نکویی گفت: برنامه "قاب" به دنبال بیان یک مسئله در موضوعات ادبی، هنری، موسیقی بوده تا یک چالش اینستاگرامی برای نوجوانان ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان بیان کر:با توجه به اینکه دانش آموزان در ایام شیوع کرونا وابستگی زیادی به فضای مجازی به ویژه اینستاگرام پیدا کردند، خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ای هدفمند، آموزشی و موثر با عنوان "قاب" را ویژه نوجوانان برنامه ریزی کرد.

وی افزود : برای تقویت هوش چندگانه به دنبال روش عملیاتی بودیم، اظهار کرد: برنامه قاب که توسط خانه نوجوان و با همکاری فرهنگسرای مجازی برگزار می شود به دنبال بیان یک مسئله در موضوعات ادبی، هنری، موسیقی و... و ایجاد یک چالش اینستاگرامی است.

نکویی تصریح کرد: نوجوانان می توانند از یکم مرداد، چهارشنبه های هر هفته ساعت  17 به آدرس اینستاگرامی خانه نوجوان به نشانی@KHANE_NOJAVAN_ESF  مراجعه کرده و بازخورد نقد خود در مورد موضوع ارائه شده را به وسیله دابسمش، عکس، ویدئو، قطعه موسیقی یا نقاشی با هشتک "قاب" به اشتراک بگذارند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار