کد خبر: 1010620
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
سینما‌های ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا به دلیل افزایش موراد ابتلا به ویروس کرونا دوباره تعطیل شد.
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: سینما‌های ایالت کالیفرنیا با دستور فوری «گوین نیوسام» فرماندار این ایالت و برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا تعطیل شد.

فرمان جدید فرماندار ایالت کالیفرنیا شامل همه سینما‌های واقع در فضای بسته، رستوران‌ها، باغ وحش‌ها، موزه‌ها و ... می‌شود.

موارد بستری بیمارستانی در ایالت کالیفرنیا ۲۸ درصد و موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نیز ۲۰ درصد طی دو هفته اخیر افزایش داشته است.

«گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا در یک نشست خبری گفت: این ویروس جایی نمی‌رود و امیدوارم همه ما درک کنیم که ویروس کرونا با گرم شدن هوا به تعطیلات تابستانی نخواهد رفت و باید تا زمان پیدا شدن واکسن و یا درمانی موثر رعایت کنیم.

سینما‌های آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت سراسری از تاریخ ۲۰ مارس (اول فروردین) تعطیل شدند، اما برخی ایالت‌ها به تدریج و با ظرفیت کمتر فعالیت خود را از سر گرفته بودند.

منطقه لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا، بزرگترین بازار سینمایی در آمریکاست و شامل منطقه معروف هالیوود نیز می‌شود که پایگاه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و سالن‌های نمایش قدیمی از جمله محل برگزاری مراسم اسکار در آن واقع شده است.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار