کد خبر: 1010309
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
مدیر عامل شركت گاز استان اصفهان:
به منظورهمفکری و بهره مندی از پیشنهادات و ظرفیت های سازمان های مردم نهاد (سمن ها) برای توسعه خدمات شرکت گاز به مردم، نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومی شرکت گازاستان اصفهان، این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود نشست هم اندیشی با سازمان های مردم نهاد در هفته عفاف و حجاب و همچنین روز بدون پلاستیک برگزار نمود و در این نشست درحوزه توانمند سازی خانواده، ازدواج و طلاق، صیانت ازمحیط زیست و طبیعت، گردشگری و میراث فرهنگی، شبکه های مجازی و... گفتگو و تبادل نظر شد.

در این نشست ابتدا مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به وضعیت گازرسانی در سطح استان و بهره مندی جمعیت 99.5 جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی گفت: در حال حاضر110 شهر و 1060 روستا گاز دار هستند و سالانه 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان توزیع و مصرف می گردد.

مدیر عامل شركت گاز استان اصفهان با تاکید بر دو استراتژی شرکت مبنی بر سرآمدی در عملیات و ارتقاء بهره وری افزود: این شرکت یکی از شركت هاي زيرمجموعه شركت ملي گاز ايران است كه از طریق عملیات طراحی، اجرا،بهره برداري و نگهداري شبکه ها و تأسیسات، اقدام به توزیع ایمن و مستمرگاز طبیعی و ارائه خدمات گازرسانی جهت رفاه مشتریان خود در سطح استان می نماید.

مهندس علوی، بیان داشت: تا کنون بیش از 26هزارکیلومترشبكه گذاري، یک میلیون و 100هزارانشعاب، بیش از یک میلیون 870 هزار مشترک، گازرسانی به 156 جایگاه سی ان جی در سطح استان اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: کمیته مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان اصفهان با رویکرد های توانمند ساز شامل؛ تعامل رهبران با محیط بیرونی، شفافیت عملکرد، پاسخگویی روشن به ذینفعان، توسعه گازرسانی، خدمات مناسب و بهینه و مدیریت بحران، حفظ محیط زیست، ISO 5001  و HSE MS فعالیت می کند و در این راستا برنامه ریزی وعملکرد مطلوبی داشته است.

مهندس علوی، با بیان اینکه انجمن ها و تشکل های مردم نهاد از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار هستند، از تعامل بوجود آمده ابراز خرسندی کرد و گفت: از آنجائی که عرصه های خدمات به مشترکین این شرکت دارای گستردگی زیادی بوده، از این رو مشارکت و همکاری سازمان های مردم نهاد می تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح تعالی این شرکت داشته باشد.

وی از تشکل های مردم نهاد به عنوان بازوان فکری و اجرایی شرکت های دولتی نام برد و برای استفاده بیشتر از توانمندی این سازمان ها، از تشکیل اتاق فکر جامعه با حضور این سازمان ها خبر داد.

گفتنی است در این نشست هم اندیشی علاوه بر مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و نمایندگانی از سازمان های مردم نهاد استان، مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان نیز حضور یافت و از شرکت گاز استان اصفهان  که همواره در مسیر تعالی سازمانی خود هوشمند عمل می کند و ارتقای سطح موفقیت خود را در گروی افزایش رضایتمندی مردم می داند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار